صدای انفجار در نزدیکی سالن اجرای موسیقی پاریس!/ وحشت زده شدن دوباره مردم پاریس در پی شایعه حمله تروریستی/ هشدار دروغین! + فیلم


صدای انفجار در نزدیکی سالن اجرای موسیقی پاریس شنیده شده است.

تیراندازی و انفجار در نزدیکی سالن اجرای موسیقی پاریس!/ تخلیه میدان جمهوری پاریس/ هشدار دروغینبه گزارش ، شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری از تیراندازی و صدای انفجار در نزدیکی سالن اجرای موسیقی بتکلان در پاریس خبر داد.

این شبکه افزود: نیروهای امنیتی فرانسه میدان جمهوری پاریس را تخلیه کرده اند.

گزارش شده است فرانسوی ها با وحشت در حال فرار از این میدان هستند.

 میدان جمهوری شهر پاریس پایتخت فرانسه تخلیه شد.

براساس این گزارش، جمعیتی که برای گرامی داشت یاد کشته شده گان حملات پاریس در میدان رپوبلیک (جمهوری) شهر پاریس تجمع کرده بودند وحشت زده در حال فرار از این میدان دیده شده اند.

خبرگزاری اسکای‌نیوز اعلام کرد این هرج مرج به دلیل انتشار اخبار نادرست در میان جمعیت حاضر بوجود آمده است.

اما یک مقام رسمی فرانسه اعلام کرد برخی افراد حاضر در میدان صدای تیراندازی را شنیده‌اند اما تاکنون هیچ کس این امر را تایید نکرده است.

پلیس فرانسه نیز تایید کرد هیچگونه تیراندازی در میدان جمهوری پاریس رخ نداده و مردم احتمالا به دلیل صدای ناشی از وسایل آتش‌بازی دچار هرج و مرج شده‌اند.

خبرگزاری ریانووستی روسیه نیز اعلام کرد دستکم یک نفر در تیراندازی در خیابان سنت مارتین، در مرکز پاریس، زخمی شده است. پلیس اکنون در محل حادثه حضور دارد.

بی بی سی همچنین اعلام کرد علت فرار صدها نفری که در میدان جمهوری گزارش شد، این بود که آنان باور داشتند صدای گلوله شنیده اند.

خبرنگار فرانس دو دراین خصوص توضیح داد: همه چیز خیلی سریع و در عرض چند ثانیه در میدان رپوبلیک (جمهوری) اتفاق افتاد. هزاران نفری که در این میدان تجمع کرده بودند، پا به فرار گذاشتند.

در واقع شایعه وقوع تیراندازی بود که این رعب و وحشت را به وجود آورد. صدها نفر بدنبال پناهگاهی به سمت خیابان های اطراف هجوم بردند. 

مردم به در مغازه ها و ساختمان ها ضربه می زدند به امید اینکه جای امنی پیدا کنند، اما پس از چند دقیقه مشخص شد این هشدار واقعی نبوده است و مردم به میدان رپوبلیک بازگشتند.

برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
شایعه انفجار دوباره داعش در پاریس