چهار قسمت از «زعفرانی» آماده شد/ فعلا خبری از بازیگر جدید نیست


چهار قسمت از «زعفرانی» آماده شد/ فعلا خبری از بازیگر جدید نیست باشگاه خبرنگاران/ چهار قسمت از مجموعه «زعفرانی» برای عیدانه 95 شبکه دو سیما آماده شده است.
ایرج محمدی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آماده‌شدن چهار قسمت از این مجموعه تلویزیونی خبر داد و گفت: تا به امروز با توجه به تصویربرداری فشرده مجموعه تلویزیونی «زعفرانی»، چهار قسمت از 13 قسمت این سریال نوروزی آماده شده است.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، تدوین، مونتاژ و صداگذاری به صورت همزمان انجام می‌شود و بازنویسی متن‌ها به قسمت‌های پایانی رسیده است.

محمدی در خصوص اضافه‌شدن بازیگران جدید به این مجموعه نوروزی اظهار داشت: «زعفرانی» این روزها در لوکیشن‌های خارجی، خیابان، بنگاه می‌گذرد و چون از برنامه‌ریزی‌ها کمی عقب مانده‌ایم، نتوانستیم بازیگران جدیدی را اضافه کنیم.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، کارگردانی حامد محمدی و به قلم سعید جلالی و حامد محمدی به جدول پخش نوروزی رسیده است.

این مجموعه نوروزی با ایفای نقش بازیگرانی چون مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، سید مهرداد ضیایی، مهران احمدی، حسام محمودی، لیدا عباسی به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
خبری درراه است.آماده ایم؟(کلیپ آماده اکران شب اول محرم)