ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



علیزاده: کاش با یک پا هم به تیم ملی دعوت می‌شدم


علیزاده: کاش با یک پا هم به تیم ملی دعوت می‌شدممیزان/ لیبرو والیبال کشورمان گفت: دوست داشتم در شرایط جدید تمرینات قرار می‌گرفتم و آن وقت خودم وقتی می‌دیدم نمی‌توانم کنار می‌کشیدم.
عبدالرضا علیزاده در مورد اینکه آیا خدم دعوت شدنش به تیم به خاطر مصدومیت است، اظهار داشت: دعوت نکردن من به تیم ملی اصلا ربطی به مصدومیتم ندارد چون در طول فصل با یک پای سالم قدرتمندانه کار کردم و تیم شهرداری ارومیه در لیگ توانست نتیجه قابل قبولی را به دست آورد.
وی ادامه داد: پیش از آمدن لوزانو به ایران از نزدیک تمرین بازیکنان را دیدم کارشان بسیار سخت و سنگین بود بعدها شنیدم که رائول مربی سخت‌گیر و حساسی است خیلی دوست داشتم در این اردوها حضور داشتم و تحت فشار کار را دنبال می‌کردم.
لیبرو سابق تیم ملی والیبال افزود: نمی‌خواهم دروغ بگویم که اگر به اردو عوت می‌شدم، توانایی حضور در ترکیب تیم ملی را داشتم اما دوست داشتم در شرایط جدید تمرینات قرار می‌گرفتم و آن وقت خودم وقتی می‌دیدم نمی‌توانم کنار می‌کشیدم.
علیزاده که کمتر از یک سال گذشته از ناحیه زانو مورد عمل جراحی قرار گرفت، شرایط کنونی‌اش را خوب ارزیابی کرد و گفت: یک ماه است که شرایطم بهتر شده است و زیر نظر دکتر فرهادی، افروزی تمرینات فیزیوتراپی را انجام می‌دهم خوشبختانه به 60 درصد آمادگی بدنی رسیده‌ام و شرایطم رو به بهبود است.
وی فرانسه را یکی از قدرت‌های مطرح جهان والیبال عنوان کرد و افزود: فرانسه جزو تیم‌هایی است که تا به حال موفق به برد آنها نشده‌ایم و بهترین فرصت بود که با قهرمان لیگ جهانی 2015 بازی دوستانه و تدارکاتی داشته باشیم تا خودمان را مقابل این تیم صاحب نام و قدرتمند محک بزنیم.
لیبرو تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: فرانسوی‌ها در ترکیب خود پشت خط زن و دریافت کننده قدرتی باتجربه‌ای دارند که نام‌شان در فهرست بهترین بازیکنان جهان قرار دارد. تاکنون تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان 2 بار و در جام واگنر هم یک بار مقابل تیم ملی فرانسه صف آرایی و در هر سه بازی نتیجه را به حریفش واگذار کرده است امیدوارم تجربه برد آن‌ها هم در کارنامه والیبال ایران ثبت شود.

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی فوتسال: دعوت شمسایی به تیم