سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



میزان بارش های کشور به 62 میلیمتر رسید


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، بر اساس آمار شرکت مدیریت منابع آب ایران از باش های کشور، میزان بارش های کشور در سال آبی گذشته در همین زمان 38 میلیمتر و متوسط بارش های درازمدت کشور، 25 میلیمتر بود.
میزان بارش های کشور از ابتدای مهر ماه تا 27 آبان ماه سال جاری نسبت به سال آبی گذشته، 63 درصد و نسبت به دراز مدت 148 درصد افزایش داشت.
بیشترین تغییرات بارندگی ایستگاهی نسبت به درازمدت، مربوط به استان ایلام واقع در شهرستان دهلران با 77 برابر افزایش نسبت به دراز مدت بوده و ایستگاه مزینان از توابع استان خراسان رضوی با 100 درصد کاهش بارش نسبت به دراز مدت کمترین حجم تغییرات بارش را داشت.
جمعیت جهان در 40 سال گذشته دو برابر ، اما استفاده از آب شیرین چهار برابر شده و مطابق اعلام فائو (سازمان خوارو بار جهانی) تا سال 2025 میلادی حدود دو میلیارد نفر از مردم جهان با کمبود آب مطلق زندگی می کنند و دوسوم جمعیت جهان نیز در شرایط تنش آبی بسر خواهند برد.
اقتصام (1) 3065 ** 1559

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
میزان خرید تضمینی گندم به 8 میلیون تن رسید