سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



وقتی باربی‌ها باحجاب می‌شوند


وقتی باربی‌ها باحجاب می‌شوند میزان/ یک بانوی پزشک اماراتی باربی محجبه را طراحی کرد.
"حنیفه آدم،" بانوی طبیب اماراتی، یک باربی جدید طراحی کرده که روسری و پیراهن بلند به تن دارد و کاملا پوشیده است. باربی محجبه "حجاربی" نامیده می شود.
حنیفه که مدرک پزشکی خود را از انگلستان گرفته در خصوص این طراحی جدید گفت: لباس های باربی جداً تنگ و کوتاه بود و من دوست داشتم عروسکی را ببینم که مانند من لباس می پوشد. حجاب من هویت و فرهنگ من است و من می خواهم به دختران مسلمان این فرصت را بدهم که عروسک هایی شبیه خود داشته باشند.
بانوی طراح اماراتی در خصوص بازتاب این عروسک در جهان گفت: من از استقبال گرم مردم از حجاربی بسیار شگفت زده شدم و تاکنون درخواست های خرید زیادی از کشورهای مختلف جهان دریافت کرده‌ام.
وی با اشاره به برخی از کامنت های منفی و مخالف با حجاب در اینستاگرام افزود: من با این تصور که بعضی ها گمان می کنند حجاب موجب محدودیت زنان می شود مخالف هستم و معتقدم زنان با میل و رغبت حجاب را بر می گزینند و هیچ اجباری در این میان وجود ندارد.

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
زیبایی باحجاب