سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مسابقه روزنامه‌دیواری «فرزندان انقلاب» برگزار می‌شود


به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در ایام‌الله دهه فجر مسابقه روزنامه‌دیواری «فرزندان انقلاب» ویژه دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند به صورت گروهی در تعامل سازنده با همدیگر و به فراخور استعدادها و توانایی‌ها و علائق خود، مسئولیتی را عهده‌دار شوند.

از بخش‌های پیشنهادی روزنامه‌دیواری فرزندان انقلاب می‌توان به «شناسنامه»، «حدیث»، «کلام نور(قرآن)»، «سرمقاله»، «پیشنهاد خواندنی»، «جدول»، «راه امام خمینی(ره)»، «آرزوهایی برای انقلاب»، «والدین انقلابی من»، «کاریکاتور»، «کلام رهبر انقلاب»، «شعر انقلاب»، «قاب عکس انقلاب» و «پیامک» اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا 30 بهمن به دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان‌های سراسر کشور ارائه دهند.

دانش‌آموزان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.ayandehsazan.ir مراجعه کنند؛ لازم به ذکر است به 3 گروه برتر از دختران و 3 گروه برتر از پسران در سه مقطع دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم از سوی مؤسسه انقلاب اسلامی جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/950AQ8


ویدیو مرتبط :
اختتامیه مسابقه روزنامه دیواری روز خدا