سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راه ارتباطی 50 روستای شهرستان سنقروکلیایی بسته شد


علیرضا ایزدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارتفاع برف در منطقه کیونانات به 40 سانتیمتر رسیده و در محور سنقر به همدان در گردنه خسروآباد با اینکه برف کمتری به زمین نشسته اما کولاک مشکلاتی را برای تردد خودروها ایجاد کرده و نیاز به برف روبی مستمر دارد.
وی از تلاش شبانه روزی و بدون وقفه نیروها و ماشین آلات اداره راه و شهرسازی در محورهای اصلی و فرعی خبر داد و گفت: به همت کارکنان اداره راه و شهرسازی و امداد رسانی امدادگران هلال احمر تا پایان امروز تمامی راه های مسدود شده بازگشایی خواهد شد.
فرماندار سنقروکلیایی گفت: شب گذشته تعدادی از مسافران در راه مانده توسط نیروهای هلال احمر در پایگاه امداد جاده ای مله ماس اسکان داده شدند.
ایزدی با اشاره به اینکه هم اکنون بارندگی همچنان ادامه دارد، انصراف از سفرهای غیرضروری و همراه داشتن زنجیرچرخ و سایر اقلام مورد نیاز گرمایشی و خوراکی را برای رانندگان مورد تاکید قرار داد.
سنقروکلیایی با 220 روستا و 92 هزار نفر جمعیت در فاصله 86 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده است.
8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مسدود شدن راه دسترسی به بیش از 15 روستا در سنقروکلیایی