تیمهای پیکان، متین و ثامن‌الحجج جریمه شدند


تیم های والیبال پیکان تهران، متین ورامین و ثامن الحجج خراسان به دلیل تخلف تماشاگرانشان در دیدارهای سوم مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال 100 میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای بررسی دو پرونده روز دوشنبه سوم اسفندماه تشکیل جلسه داد.

در نخستین پرونده حاشیه های ایجاد شده در دیدار دو تیم پیکان تهران و متین ورامین در دیدار سوم مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال که روز یکشنبه دوم اسفندماه در خانه والیبال تهران برگزار گردید، بررسی شد.

بر اساس گزارش ناظر این مسابقه، تماشاگران دو تیم در این مسابقه رفتار غیر ورزشی داشتند و نسبت به برخی بازیکنان تیم مقابل و تماشاگران منتسب به تیم حریف هتک حرمت و بی احترامی کردند.

در دومین پرونده نیز رفتار غیر ورزشی برخی تماشاگران منتسب به تیم ثامن الحجج خراسان در دیدار دوم اسفندماه با شهرداری تبریز در سالن مهران مشهد بررسی شد.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در نهایت با استناد به اختیارات حاصله از ماده 10 آئین نامه انضباطی به ویژه بندهای یک و 3 – 39 آرای خود را به شرح زیر صادر کرد:

** تیم والیبال پیکان

- 100 میلیون ریال جریمه نقدی

- ممنوعیت ورود لیدرهای این تیم در دیدار پنجم اسفندماه به خانه والیبال

- تذکر کتبی به باشگاه به لحاظ رفتار دور از انتظار تماشاگران تیم پیکان و چنانچه این رفتار غیر ورزشی و هتک حرمت به تیم مقابل تکرار گردد، تیم پیکان در بازی بعد خانگی از ورود تماشاگران محروم خواهد شد.

** تیم والیبال متین ورامین

- 100 میلیون ریال جریمه نقدی

- آقای داود آهنگری مربی تیم متین برای اخذ توضیح به کمیته انضباطی دعوت شد.

** تیم ثامن الحجج خراسان

- 100 میلیون ریال جریمه نقدی

- ممنوعیت ورود لیدرهای این تیم در دیدار نهم اسفندماه به سالن مهران مشهد

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
موسسه ثامن الحجج