سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه رابطه برادر خواهري خوبي داشته باشيم


  X     

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.10 - 15:14

چگونه رابطه برادر خواهري خوبي داشته باشيم

چگونه/ برادر و خواهر جايگاه ويژه اي در زندگي انسان ها دارد. نه فقط پدر و مادري مشترک با ما دارند، بلکه از اتفاقات زندگي ما مثل يک دوست قديمي، باخبرند. روابط برادر خواهري به مرور زمان و در طول تجارب جديد زندگي، ممکن است از نوع عقل و عمل باشد و چندان به شکل اول خود باقي نماند.
به برادر يا خواهر خود احترام بگذاريد، احترامي که براي يک دوست صميمي خود قائل هستيد. از گفتن حرف هاي بد در مورد خواهر خود بپرهيزيد، مخصوصا زماني که خودش هم حضور ندارد و البته به اتفاقات بد گذشته هم در آن مورد اشاره نکنيد؛ اتفاقي بود که پيش آمده و ديگر نبايد در موردش بحث کنيد. گذشت کنيد. اگر مسئله ي مهمي بوده که اتفاق افتاده و نمي توانيد آن را خودتان حل کنيد، بنشينيد و با صحبت با او، دو نفري مشکل تان را حل کنيد. با برادر يا خواهر خود به صورت خصمانه صحبت نکنيد و به همين شيوه، احترام طرف مقابل تان را نگه بداريد.
به برادر يا خواهر خود بگوييد که وقتي خوشحالي او را مي بينيد، خودتان هم خوشحال مي شويد. از آنجايي که شما خواهر يا برادرتان را بهتر از همه مي شناسيد، بايد بهتر بدانيد که چه کاري بهتر است انجام دهيد تا او خوشحال تر شود. از قضاوت در مورد او خودداري کنيد و به حس مثبتي که در آن لحظه دارد، توجه کنيد. او در بهترين حالتي هست که مي توانيد به راحتي بفهميد که چه چيزي را بيشتر مي خواهد. اگر هم خدايي نکرده، اشتباهي کرد، به او کمک کنيد و نگوييد: من بهت گفته بودم که… .
خواهر يا برادر خود را در زندگي خود شريک کنيد. با بزرگ تر شدن برادرها و خواهرها و تشکيل زندگي مستقل، رابطه قديم ديگر از بين خواهد رفت. خواهر يا برادر خود را در اتفاقات زندگي خود سهيم کنيد و او را نيز به آنها دعوت کنيد. با هم در تماس باشيد. اگر در نزديکي هم زندگي مي کنيد، حداقل هر يک ماه برنامه دور همي داشته باشيد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
رابطه بین خواهر برادر