خاکپور: تیم ژاپن ستاره ندارد


خبرگزاری ایسنا: محمد خاکپور، سرمربی تیم ملی امید فو‌تبا‌ل ایران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر ژاپن، گفت: این دیدار بازی خیلی سختی برای هر دو تیم ژاپن و ایران است. به نوعی یک بازی مرگ و زندگی در این مصاف شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی امید فو‌تبا‌ل ایران ا‌دا‌مه‌ داد: به این معنا بازی مرگ و زندگی است که تیم بازنده باید به خانه برگردد و تیم برنده به ر‌قا‌بت‌ها ادامه می‌دهد. ژاپن یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است که 23 بازیکن نزدیک به هم دارد و فرقی ندارد که چه بازیکنی را در زمین بگذارد. آنها ستاره شخصی به آن شکل ندارند و به معنای واقعی یک تیم هستند.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: فو‌تبا‌ل آنها نشات گرفته از فرهنگ این کشور است و ژاپنی‌ها بازی سختکوشانه‌ای را انجام می‌دهند تا به اهدافشان برسند. با این حال ما آماده این دیدار هستیم. مزیت تیم ما این است که بازیکنان خلاقی داریم که هر لحظه می‌توانند نتیجه‌ بازی را تغییر دهند؛ خصیصه‌ای که ژاپنی‌ها شاید از آن بی بهره باشند. بازی ما و ژاپن برای هر دو تیم قطعا پر استرس خواهند بود، چرا که هر دو تیم جوان هستند و در مراحل بالایی معمولا تیم‌ها دچار استرس می‌شوند. قطعا تیمی که در طول بازی از تمرکز بیشتری بالاتر برخوردار باشند قطعا موفق می‌شود و تیمی که تمرکز کمتری داشته باشد و اشتباه کند بازنده خواهد بود.

خاکپور در ادامه این نشست چه شناختی از تیم ملی ژاپن دارد ، گفت: ما بازی‌های آنها را دیده‌ایم و همان طور که گفتم آنها ستاره آن چنانی ندارند و 23 بازیکن شبیه هم دارند. امیدوارم که در بازی فردا بهترین بازی را انجام دهیم و به نتیجه‌ برسیم. بازیکنان ما قطعا از تمام توانشان برابر بازیکنان ژاپن استفاده می‌کنند و امیدوارم که در نهایت پیروز میدان باشیم.


ویدیو مرتبط :
خاکپور و بازگشت به تیم المپیک