سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لنوو تایید کرد که K4 نوت حسگر اثر انگشت خواهد داشت


لنوو تایید کرد که K4 نوت حسگر اثر انگشت خواهد داشت

شرکت لنوو در توییت جدیدی رسما اعلام کرد که گوشی هوشمند K4 نوت به حسگر اثر انگشت و تکنولوژی NFC مجهز خواهد بود.

دیجی کالا/ شرکت لنوو در توییت جدیدی رسما اعلام کرد که گوشی هوشمند K4 نوت به حسگر اثر انگشت و تکنولوژی NFC مجهز خواهد بود.

شرکت لنوو تایید کرده که گوشی هوشمند بعدی‌اش، K4 نوت با حسگر اثر انگشت و همچنین قابلیت‌های NFC همراه خواهد بود. این تاییدیه در قالب یک توییت در صفحه‌ی رسمی توییتر این شرکت منتشر شد:

“به لطف شما گوشی K4 نوت حالا به حسگر اثر انگشت مجهز است! به عنوان یک امتیاز، ما تراشه‌ی NFC را هم درون این دستگاه قرار دادیم.”

چند روز پیش از این خبر، این شرکت چینی در حرکت مشابهی رسما تایید کرد که گوشی مورد نظر 3 گیگابایت رم خواهد داشت:

“بیش از 99 درصد شما رم 3 گیگابایتی را در Killer Note ترجیح می‌دادید و به این خواسته‌تان خواهید رسید. برای این رم آماده شوید!”

این گوشی که دنباله‌ای برای K3 نوت خواهد بود، روز پنجم ژانویه (پانزدهم دی ماه) عرضه خواهد شد. لنوو از هم‌اکنون کارت‌های دعوت را برای مراسم رونمایی به رسانه‌های خبری فرستاده است. قرار است این رویداد در «دهلی نو»، پایتخت کشور هند برگزار شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تست حسگر اثر انگشت S6