سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه ی بتای بازی The Division یک روز دیگر تمدید شد


photo_2016-02-01_23-25-14

Ubisoft امروز خبر خوبی را برای کاربران بازی The Division داده است که به مدت 24 ساعت دیگر نسخه‌ی بتای این بازی درد سرس خواهد بود. این بازی The Division از تاریخ 28 ژانویه برای ایکس باکس وان و 29 ژانویه برای پلی استیشن 4 و PC در دسترس قرار گرفته است و با استقبال خوبی از سوی طرفداران مواجه شده است حال با این اقدام یوبی سافت، کاربران می‌توانند مدت بیشتری را در شهر نیویورک بگذرانند. برای جزئیات بیشتر همراه ترنجی باشید.

قرار بود نسخه‌ی بتای این بازی دوشنبه غیر فعال شود اما تا روز ساعت 3 صبح روز سه شنبه 2 فوریه به وقت ایران فعال خواهد بود. یوبی سافت بر خلاف نسخه‌ی الفا که تنها محدود به کنسول ایکس باکس وان و بعضی از کاربران خاص بود، در نسخه‌ی بتا دسترسی تمامی کسانی که این بازی را پیش خرید کرده‌بودند باز گذاشته است تا بتوانند به طور کامل از این بازی لذت ببرند. همچنین یکی از کاربران سایت یوتیوب با نام TheyCallMeConor ویدئویی از گیم پلی‌ای این بازی ضبط کرده است که جزئیات شهر نیویورک را نمایش گذاشته است و جزئیات داستانی بیشتری نیز از The Division منتشر شده است که نوید عنوانی فوق العاده را خواهد داد.

photo_2016-02-01_23-23-27

داستان بازی در رابطه با ویروس کشنده‌ای است که در شهر نیویورک و همچنین در تمام ایالات متحده پخش شده است و با توجه به تحقیقات بر روی این بیماری مشخص شده، که از طریق اسکناس‌های کاغذی بانکی در بین مردم پخش شده و به همین دلیل است که بازی در بازه زمانی کریسمس اتفاق می افتد که در این روزها، مردم بیشترین پول‌ها را در فروشگاه‌ها و به خصوص در جمعه‌ی سیاه برای خرید جابه‌جا می‌کنند که جو زمستانی این بازی نیز بر همین اساس پایه گذاری شده است. برای بقا باید، مبارزه و به گشت و گذار بپردازید، قطعات و وسایل مختلف و به ویژه آب را جمع آوری کنید. این‌طور که انتظار می‌رود کمبود آب یکی از بحران‌های اصلی شما در این دنیای آخر الزمانی می‌باشد.

بازی Tom Clancy’s The Division بنا به گفته ی شرکت یوبی سافت در تاریخ 8 مارس 2016 برای پلتفرم های PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد. همچنین نسخه ی بتای این بازی در چند روز آینده غیر فعال خواهد شد.

برای دنبال کردن خبر های بازی The Division اینجا را دنبال نمایید.

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
تریلر نسخه بتای بازی Titanfall