ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تهدید برانکو کارساز شد/ پشت پرده اختلاف طاهری با بازیکنان پرسپولیس


تهدید برانکو کارساز شد/ پشت پرده اختلاف طاهری با بازیکنان پرسپولیسجام نیوز/ مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از بازی با سپاهان پای میز مذاکره با برانکو می نشینند.
برانکو در مصاحبه ای اعلام کرده است که تا پایان فصل منتظر نمی ماند تا پرسپولیسی ها به وی پیشنهاد تمدید قراردادش را بدهند.
سرمربی پرسپولیس بیان کرده که اخلاق حرفه ای حکم می کند که زود تصمیم بگیرد.
وی تاکید کرده که هم اکنون می توانم تیم آینده ام را مشخص کنم و مشکلی در این باره ندارم.
برانکو به تداوم حضورش در ایران و تیم پرسپولیس ابراز علاقه کرده است.
هیأت مدیره پرسپولیس بعد از تهدید برانکو دست به کار شدند و قرار است بعد از بازی مقابل سپاهان با برانکو درباره تمدید قراردادش مذاکره کنند.
حسین عبدی سخنگوی باشگاه پرسپولیس هم این موضوع را تایید کرد.
* توصیه پروفسور به پزشکان تیم
محمد انصاری بازیکن پرسپولیس از ترس دوری بلند مدت از ترکیب تیم، از پزشکان خواسته که زودتر زمینه بازگشتش به میادین ورزشی را فراهم کنند.
بر این اساس برانکو به پزشکان پرسپولیس توصیه کرده که با اطمینان خاطر و آرامش مصدومیت انصاری را رفع کنند و عجله ای برای این کار نداشته باشند تا مشکلی برای این بازیکن در بازی های بعدی پیش نیاید.
* پشت پرده اختلاف طاهری با چند بازیکن
طبق شنیده ها سرپرست باشگاه پرسپولیس با چند بازیکن این تیم به علت مسائلی اختلاف پیدا کرده است. طاهری قراردادی با یکی از اپراتورهای تلفن همراه امضا کرده است.
طبق این قرارداد بازیکنان باید در کنار بنرهای تبلیغاتی این شرکت مخابراتی مصاحبه کنند.
به هر حال گفته می شود برخی از بازیکنان پرسپولیس زیر بار این موضوع نرفتند. آن ها اعلام کردند مصاحبه نکردن بهتر از مصاحبه های فرمایشی و تبلیغاتی است.

عضو کانال ورزش شوید



منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
‫پشت پرده جدایی بودار سروش رفیعی از پرسپولیس‬‎