ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اسپالتی: حق توتی بود که بیشتر از این‌ها بازی کند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانچسکو توتی روز گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌و‌پنجم سری A بار دیگر به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، اما این بار برخلاف دو هفته قبلی نتوانست برای تیمش گلی بزند یا پاس گل بدهد، اما در رقم خوردن گل دیرهنگام رجا ناینگولان تأثیر مستقیم داشت.

لوچانو اسپالتی، سرمربی جالوروسی اعتراف کرد که حق توتی بود که در این بازی بیشتر از 10 دقیقه حضور داشته باشد. او گفت: حق توتی بود که بیشتر از این بازی می‌کرد. با این حال برخی شرایط پیش آمد که ما مجبور شدیم او را آن موقع به میدان بفرستیم. زمانی که توتی به میدان رفت، کارش را بسیار خوب انجام داد و با کیفیت بازی‌اش به بقیه بازیکنان هم روحیه داد. دو سه ضدحمله بود که توتی استارت آنها را زد. سرعت بازی چندان بالا نبود و به‌همین دلیل کار برای توتی آسان‌تر بود. به هر حال بازی، بازی سختی بود و توتی به اندازه سهمش و آنقدر که می‌بایست به تیم ما کمک کرد. پاسی که صلاح به ناینگولان داد، در ادامه حرکتی بود که توتی استارتش را زد.

اسپالتی در ادامه به نتیجه بازی تیمش برابر ناپولی اشاره داشت و از اینکه تیمش در لحظه آخر بازی را برده مساوی کرده است، ابراز خرسندی کرد.

سرمربی رم در پاسخ به این سؤال که آیا این پیروزی او را به آینده امیدوارتر کرده است یا سبب می‌شود، بابت ناکامی‌های اخیر حسرت بخورد، گفت: بستگی دارد که ما چه هدفی برای خودمان تعیین کرده باشیم. ما در چند بازی که قابل بردن بودند امتیاز از دست دادیم، اما در برخی دیگر از بازی‌ها هم که سخت بودند امتیاز گرفتیم. من فکر می‌کنم درست باشد که برای خودمان هدفی مانند نایب‌قهرمانی در نظر بگیریم. تمام تلاش‌‌مان را انجام می‌دهیم تا در بالاترین رده ممکن به کارمان خاتمه دهیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
توتی و دلپیرو فیلم هم بازی می کنند!!