سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ دختری که قربانی نیت شوم پسر شد


حوادث/ دختری که قربانی نیت شوم پسر شدجام جم/ رئیس پلیس فتا شرق تهران گفت: پسر 17ساله ای که عکس های خصوصی دختر جوانی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ سامان محمدی گفت: در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی با انتشار فیلم ها و تصاویر خصوصی دختر جوانش در شبکه های اجتماعی باعث هتک حیثیت و آبروریزی او شده، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فرد ناشناسی عکس های خصوصی این دختر را از برنامه تلگرام کپی و با نام مستعار و با استفاده از این تصاویر در برنامه «بی تالک» با افراد دیگر چت و عکس های شاکی را پخش می کند.
رئیس پلیس فتا شرق استان تهران تصریح کرد: با انجام بررسی های فنی علمی ماموران، پسری 17 ساله شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.
سرهنگ محمدی افزود: متهم در ابتدا منکر انجام بزه انتسابی بود ولی در مواجه با مدارک و مستندات به ارتکاب بزه اعتراف و انگیزه خود را از این کار نداشتن آگاهی نسبت به جرم بودن انتشار تصاویر خصوصی عنوان کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: جام جم


ویدیو مرتبط :
خبر مهم ...... دختری که پسر شد ..........!