کتک خوردن عامل انتشار فیلم جنجالی قاضی پور


ماجرای حمله به افشاگر فیلم جنجالی قاضی پور

حامد عطایی،روزنامه نگار و مدیرمسئول نشریه آینا نیوز در ارومیه در پی حادثه ای از سوی افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت. عطایی همان روزنامه‌نگار ارومیه‌ای است که در روزهای اخیر انتشار یک فیلم از سخنرانی قاضی‌پور یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی و راه یافته به مجلس از ارومیه خبر ساز شده و واکنشهای عمومی بسیار زیادی را به دنبال داشته است.اما ظاهرا این موضوع برای وی دردسرساز شده و وی در میان بهت عمومی دچار یک حادثه عجیب شده است.

مصطفی زادگان مدیر مسئول نشریه فرهنگ شمس، یکی از دوستان حامد عطایی در گفت و گو با تابناک تهران با تشریح حادثه رخ داده گفت:‌ روز پنجشنبه هفته گذشته با آقای عطایی تماسی از سوی افراد ناشناس گرفته می شود و با دعوت مدیرمسئول آینانیوز به میدان انقلاب ارومیه، بعد از جر و بحث انتخاباتی افراد حاضر به ضرب و شتم شدید این روزنامه نگار با حضور زن و فرزندان وی پرداختند.وی با اشاره به اینکه  دوربین های منطقه صحنه حادثه را ضبط کرده است افزود:‌ حادثه در مقابل دوربین یک بانک اتفاق افتاده و در حال حاضر دادستانی ارومیه برای پیدا کردن مسببین حادثه و احقاق حقوق این روزنامه‌نگار ورود پیدا کرده است.

مصطفی زادگان افزود: در این حادثه عطایی از چند ناحیه بدن از جمله گونه و گوش چپ دچار جراحت جدی شد و گفته می شود پرده گوش وی دچار پارگی شده و قدرت شنوایی خود را از دست داده است.

وی افزود: با تماس مردم حاضر در محل حادثه بلافاصله پلیس 110 در محل حاضر و به انجام تحقیقات محلی پرداخت.پرونده شکایت این روزنامه نگار در دادسرای عمومی و انقلاب تشکیل و قرار است معاون دادستان و قاضی ویژه پرونده جرایم انتخاباتی نسبت به این شکایت اعلام نظر نماید.

مطالب مرتبط و خواندنی دیگر 

رکورد بی سابقه ای که بلای جان روحانی شد

دومین درخواست گرداننده سایت های مستهجن !

افشای راز باورنکردنی گدای میلیاردر با 3 همسر!!

نطق جنجالی مطهری در مورد کروبی و موسوی (متن)


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن کفتار از شترمرغ ( فیلم زیرخاکی )