سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون وزیر بهداشت :570 بیمارستان كشور امسال بازسازی می شود


به گزارش ایرنا ' محمد اقاجانی ' معاون درمان وزیر بهداشت و درمان سه شنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان 32 تختخوابی بوعلی شهرستان چادگان، ایجاد بیست هزار تخت بیمارستانی دركشور را از دیگر برنامه های دولت در سال 95 ذكر كرد و افزود: نیاز كشور در این زمینه حدود یكصد هزار تخت است.
وی گفت: طرح سلامت دوسال است كه در كشور انجام می شود كه درقالب آن ضمن ارائه خدمات به مردم از هزینه های درمان نیز كاسته شده است.
بیمارستان 32 تختخوابی بوعلی شهرستان چادگان روز سه شنبه درمراسمی با حضور دكتر محمد آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت و درمان افتتاح و به بهره برداری رسید.
با احداث بیمارستان بوعلی چادگان، بخش مهمی ازمشكلات درمانی مردم این شهرستان برطرف می شود و نیاز به مراجعه به شهرهای مجاور نیست.
این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، نوزادان، داخلی، زنان وزایمان، تست ورزش، بستری همودیالیز، زایشگاه ، CCU، ICU و NICU، بخش‌های پاراكلینیك شامل آزمایشگاه، جراحی، نوارمغز ورادیولژی است.
بیمارستان مذكور درزمینی به مساحت 31 هزارمترمربع وبازیربنای 3800متر در سه طبقه با هزینه ای بالغ بر 70میلیارد ریال احداث شده است .
این بیمارستان اولین بیمارستان شهرستان چادگان است، خدمات درمانی در این منطقه تاكنون از طریق شش مركز درمانی به مردم ارائه می شده است .
شهرستان چادگان به عنوان یكی از شهرستانهای كوهستانی استان اصفهان از شمال به شهرستان فریدن، از جنوب استان چهار محال و بختیاری و از شرق به شهرستان تیران و كرون و از غرب به شهرستان فریدونشهر محدود می شود .
مركز شهرستان چادگان شهرچادگان است كه در 115 كیلومتری غرب استان اصفهان واقع شده است سهم شهرستان از مساحت كل استان یك درصد و تراكم آن برابر 40 نفر در هكتار است.
ع - 7137 / 1339

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نبض از شبکه خبر6آذر-معاون بهداشت وزیر بهداشت،دکتر سیاری