ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مقابل ثامن شروع بدی داشتیم، اما با پایان خوبی همراه شد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد رحمتی‌پور در مورد پیروزی 83 بر 70 مقابل ثامن مشهد در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: بازی سختی بود. ثامن تیم فوق العاده‌ای دارد و بازیکنانش جنگنده ظاهر می‌شوند. یار دوم خارجی هم در این مسابقه به آنها اضافه شده بود و همین موضوع ما را غافلگیر کرد و کارمان برای آنالیز سخت شد.

وی ادامه داد: شروع بدی داشتیم، اما خوشبختانه توانستیم پایان خوبی داشته باشیم و با تلاش مضاعف بچه‌ها توانستیم برنده شویم. رقابت‌های این فصل بسیار سخت است و جدول تا پایان فصل بارها دچار تغییر خواهد شد.

سرمربی تیم شیمیدُر در مورد اینکه چرا دو نفری تیم را در طول بازی هدایت می‌کنید، گفت: عابدینی کمک مربی من است و خیلی از کارها به او سپرده شده است و باید هشدارهای دفاعی را به بازیکنان در طول مسابقه بدهد. سیستم‌ها در بسکتبال زیاد شده است و بازیکنان هم به دلیل ضربان قلب بالا در جریان بازی نمی‌توانند همه آنها را حفظ کنند و به همین ما از روی نیمکت به آنها اطلاع می‌دهیم.

رحمتی‌پور در پاسخ به این سوال که چرا بازی‌ها را بد آغاز می‌کنید، گفت: زمانی که دو مسابقه در سالن آزادی برگزار می‌شود ما زمان کمی برای گرم کردن داریم و باید با عجله خودمان را آماده کنیم. به همین خاطر در ابتدای بازی چون بازیکنان گرم نیستند، مسابقه را بد شروع می‌کنند.

انتهای پیام/ی

http://fna.ir/EYML56


ویدیو مرتبط :
هنر اینه که بدی رو با خوبی پاسخ بدی.../ عالی