فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



برگزاری سمینار «صلح جهانی» در الجزایر


به گزارش خبرگزاری تسنیم، به مناسبت شصت‌ویکمین سالگرد آغاز نهضت ضداستعماری الجزایری‌ها علیه استعمار فرانسه در سال 1954، با همکاری مؤسسه زفیره یاسف و دانشگاه الجزایر 3، سمینار «صلح جهانی» با شعار «الجزایر کشور انقلاب و صلح» در سالن جلسات دانشکده رسانه‌های دانشگاه الجزایر 3 با حضور دانشجویان و اساتید، برگزار شد.

در این اجلاس نماینده سفارت فرانسه به همراه دلورمه کریستیانت، نماینده کلیسای پاریس، سخنرانان جلسه بودند و درباره حوادث اخیر فرانسه، حمله به روزنامه شارلی ابدو و روابط فرانسه والجزایر، صحبت کردند.

بعد از صحبت‌های نماینده سفارت فرانسه در این مراسم، دانشجویان در خصوص انتشار کاریکاتورهای جسارت‌آمیز روزنامه شارلی ابدو و حملات نژادپرستانه فرانسوی‌ها علیه مسلمانان به ویژه الجزایری‌های مقیم فرانسه، از وی سؤال کردند که با طرح این سؤالات، شرایطی سخت بر سمینار حاکم و موجب دخالت زفیره یاسف، رییس سمینار (و رییس مؤسسه زفیره یاسف) شد که دانشجوی سؤال کننده به دلیل این دخالت، جلسه را ترک کرد.

سپس بوطالب، رییس مؤسسه امیر عبدالقادر، طی سخنان کوتاهی، ضمن تجلیل از امیر عبدالقادر و نقش وی در کمک به مظلومین الجزایری و فرانسوی، نسبت به ظلم‌های فرانسوی‌ها در حق مردم الجزایر انتقاد کرد.

در ادامه سمینار دلورمه کریستیانت، نماینده کلیسای پاریس تلاش کرد جو جلسه را آرام کند و سعی کرد تا در دفاع از مظلومیت مردم الجزایر و ظلم‌های اشغالگران فرانسه مطالبی را بیان کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برگزاری اولین سمینار هیتال