ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مانچینی: من دربی شهر منچستر را تغییر دادم


به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی که در فصل 12-2011 به 50 سال انتظار منچسترسیتی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر پایان داد، درباره تأثیری که در دوران حضورش در ورزشگاه اتحاد بر عملکردآبی‌پوشان شهر منچستر گذاشت، گفت: من به تغییر حال‌وهوای دربی منچستر و رویکردی که تیم‌های این شهر در مصاف‌های رودرروی خود داشتند، کمک کردم، اما انجام این کار بسیار سخت بود.

مانچو ادامه داد: من‌یونایتد سال‌ها تیمی طراز اول بود و همسطح کردن من‌سیتی با آن تیم کار بسیار سختی بود. ما بازیکنان زیادی خریدیم که همگی سختکوش بودند و بعد از مدت‌ها اولین قهرمانی من‌سیتی در لیگ برتر را رقم زدند. من قبول چالش‌های سخت را دوست دارم و برای رسیدن به اهدافم تلاش می‌‌کنم.

مانچینی تأکید کرد: منچسترسیتی در این فصل بهترین تیم لیگ برتر بوده است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد. من به این تیم افتخار می‌کنم، تیمی که هسته‌اش را من ساختم و امسال دارد خوب کار می‌کند. با این حال قبول دارم که لیگ برتر تورنمنت بسیار سختی است که در آن شما در هر بازی باید واقعاً‌ بجنگید تا بتوانید پیروز شوید. در این فصل به نظر من‌سیتی، رقابتی سخت با منچستریونایتد و آرسنال خواهد داشت و کاملاً مشخص است که کار چلسی برای به پایان رساندن لیگ در جمع چهار تیم برتر بسیار سخت شده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سیتی 2 - 3 منچستر یونایتد ، خلاصه دربی شهر منچستر