سیمئونه: اتلتیکو مادرید همچنان پیشرفت می‌کند


سرمربی اتلتیکو مادرید پس از پیروزی برابر لوانته تاکید کرد تیمش همچنان می‌تواند بهتر شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از EFE، اتلتیکو مادرید از توقف بارسلونا برابر اسپانیول نهایت استفاده را برد و با پیروزی یک بر صفری که برابر لوانته به دست آورد، به صدر جدول رده بندی لالیگا صعود کرد.

دیگو سیمئونه در نشست بعد از بازی گفت: دیدار دشواری بود. به خوبی می دانستیم که کار آسانی نداریم و برای پیروز شدن، باید نهایت تلاش کنیم. لوانته به ویسنته کالدرون آمده بود تا امتیاز کسب کند ولی ما هم به دنبال کسب سه امتیاز بودیم و بسیار خوشحالم که توانستیم پیروز این بازی شویم.

او ادامه داد: در نیمه نخست، فرصت های زیادی را از دست دادیم. بسیاری فکر می کردند که بازی با تساوی به پایان خواهد رسید اما خوشبختانه در دقایق پایانی گل پیروزی را به ثمر رساندیم. اتلتیکو مادرید ناامید نمی شود و به تلاش ادامه می دهد. می خواهیم همیشه تیمی جنگنده و پر تلاش نشان دهیم. هیچ حریفی را دست‌کم نمی گیریم و برای پیروز شدن در هر دیدار، نهایت توان خود را خواهیم گذاشت. می توانیم بازی به بازی بهتر ظاهر شویم. باید به تلاش ادامه دهیم زیرا بازی به بازی، شرایط سخت می شود.

توماس ستاره 22 ساله اتلتیکو مادرید به عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی شد و موفق شد گل سه امتیازی را برای تیمش به ثمر برساند. این دومین گلی است که او در فصل جاری برای این تیم اسپانیایی به ثمر می رساند.

سیمئونه به ستایش از ستاره جوان تیمش پرداخت و گفت: توماس هنوز جوان است و باید چیزهای زیادی یاد بگیرد. او بازیکن بزرگی می شود و می تواند کمک زیادی به ما کند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مصاحبه دیگو سیمئونه بعد از بازی رئال مادرید و اتلتیکو