ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بیمه رازی با غلبه بر نماینده ارمنستان قهرمان شد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه دومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان که از صبح دیروز (پنجشنبه) با حضور 8 تیم خارجی و 4 تیم داخلی در سالن خلیج فارس مجموعه ورزشی شهید جهان آرای خرمشهر آغاز شده است و در روز دوم این مسابقات تیم‌ های بیمه رازی و دیناموی ارمنستان در فینال به مصاف هم رفتند که بیمه رازی با پیروزی 7 بر یک مقابل حریفش عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

پیش از این هم پدیده دوکوهه اندیمشک با غلبه بر نماینده مجارستان در دیدار رده بندی سوم شده بود.

* شرح مسابقات فینال:

در وزن 59 کیلوگرم محسن حاجی پور، نفر سوم قهرمانی آسیا از بیمه رازی در رقابتی جذاب و دیدنی در حالی که تا ثانیه های پایانی با نتیجه 6 بر 6 مسابقه را باخته بود، اما با یک پیش انداز حریفش را خاک کرد و 8 بر 6 برنده شد تا اولین پیروزی را برای تیمش دشت کند.

در 66 کیلوگرم امید نوروزی سه بار حریفش را خاک کرد و با نتیجه 6 بر صفر و به راحتی حریفش را شکست داد.

در 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد، دارنده مدال های برنز جهان و بازی های آسیایی با دو خاک با نتیجه 4 بر صفر حریفش شکست داد تا بیمه رازی را صاحب سومین پیروزی کند.

در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی  از بیمه رازی، به راحتی و با نتیجه 9 بر صفر حریفش مغلوب کرد تا هر دو تیم صاحب دو پیروزی شوند.

در وزن 80 کیلوگرم یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان در ثانیه های تایم اول حریفش را خاک کرد و با نتیجه 2 بر صفر پیش افتاد. وی در تایم دوم هم از فشار حملاتش کم نکرد و با تحت فشار قراردادن حریف با رای داوران یک اخطار به کشتی گیر ارمنستانی و یک امتیاز به قادریان تعلق گرفت. این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود قادراین به پایان رسید. با این پیروزی قهرمانی تیم بیمه رازی پیش از پایان مسابقات تمام اوزان قطعی شد.

* نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است: (اسامی بیمه رازی ابتدا آمده است)

59 کیلوگرم:

محسن حاجی پور  8 - نرک حاچاطوریان 6

66 کیلوگرم:

امید نوروزی 6 - هوهانس واردسیان صفر

71 کیلوگرم:

افشین بیابانگرد 4 - آرمن هاکوبیان صفر

75 کیلوگرم:

سعید عبدولی 9 - روبن غریبیان صفر

80 کیلوگرم:

یوسف قادریان 3 - کقام تورکومیان صفر

85 کیلوگرم:

حبیب الله اخلاقی 8 - آرگیشتی آبگاریان صفر

98 کیلوگرم:

مهدی علیاری 8 - کورن آبگاریان صفر

130 کیلوگرم:

بیمه رازی نماینده ای نداشت - واچیک یقیازاریان، برنده

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/11S2X5


ویدیو مرتبط :
بیمه رازی قهرمان جام جهانی باشگاه های جهان شد.