سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اد رویس: آمریکا مقابل ایران خم شده است/ آمریکا زمام امور را در خاورمیانه از دست داده است


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس ، «اد رویس» سناتور مطرح امریکایی در سخنانی ضمن انتقاد از دولت فعلی این کشور به قدرت گرفتن ایران اشاره کرد.

اد رویس نماینده جمهوریخواه ایالت کالیفرنیا و رییس کمیته شورای روابط خارجی آمریکا با شرکت در برنامه شبکه خبری «ام اس ان بی سی»  پیرامون اوضاع ایران، عربستان سعودی و یمن گفت: «کل خاورمیانه در بی‌ثباتی است . من فکر می‌کنم مشکلی وجود دارد به طوری‌که اینک شیعیان و سنی‌ها گروه‌های جداگانه ایجاد کرده‌اند و این وضعیت را مشکل‌تر می‌کند.»

اد رویس افزود: «ما فقدان رهبری را شاهد هستیم. آن‌ها درک می‌کند که ما مقابل ایران خم شده‌ایم و این برای اعتبار ما مشکلاتی ایجاد کرده است.»

رویس درباره تنش اخیر ایران و عربستان نیز گفت: «اگر اقدام‌های اخیر ایران را ببینید این کشور یا از آمریکا گروگان گرفته یا در حال  نادیده گرفتن تحریم‌ها است و موشک بالستیک پرتاب می‌کند. به خاطر بیاوریم که اردن و دیگر متحدان آمریکا در منطقه واکنشی از سوی دولت ما نمی‌بینند.»  

انتهای پیام/

عـــضــویـــت در خــــبـــرنـــامــه ایــــران در جـــهــان

http://fna.ir/2RV8E5


ویدیو مرتبط :
شکست آمریکا در خاورمیانه توسط ایران