سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افسار داعش از دست سران استکبار گریخت/ غرب طعم جنایت را چشید


الهام بیدی عضو کمیسیون خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: حوادث اخیر پایتخت فرانسه نتیجه بی‌توجهی به سخنان مقام معظم رهبری است که فراوان خطر این گروهک‌ها را به سران غرب و اروپا هشدار دادند ولی آنها در توهم داعش ضعیف به سر می‌بردند و به دنبال دست یابی به اهداف پلید خود بودند.

وی با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: « متأسفانه برخی کشورهای منطقه متوجه خطری که گروه‌های تکفیری، در آینده، برای خود آن‌ها ایجاد خواهد کرد نیستند و همچنان در حال حمایت از این گروه‌ها هستند.»، افزود: سران کشورهای غربی و بخصوص فرانسه کماکان به دنبال فتنه افکنی در میان مسلمانان هستند و از هرگونه هجمه‌ای به کشور ایران و کشورهای اسلامی دریغ نکرده‌اند و با ایجاد گروه‌های تکفیری که در راستای اهدافشان قدم بر می‌دارند همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام و جمهوری اسلامی ایران هستند.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: سران استکبار، تیرشان خطا رفته و افسار داعش از دست‌شان گریخته و به جای یک داعش ضعیف که غلام حلقه بدوش‌شان باشد با یک گروه حیوانی بدتر از خودشان مواجه شدند. غرب و سران استکبار مقصر اینگونه جنایات و رخ دادن حوادث دلخراشی در منطقه مانند حملات تروریستی در سوریه، عراق، یمن و لبنان هستند و باید طعم جنایاتشان را بچشند.

عضو کمیسیون خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: برخورد دوگانه غرب با مقوله تروریسم نشان از حقوق بی‌بشر آنها دارد چرا که تفاوتی در انسان‌های بی‌گناه نیست می‌خواهد در لبنان باشد یا فرانسه.

وی افزود: اگر سران استکبار نگران نادیده گرفته شدن حقوق بشر در جهان هستند بد نیست که نگاهی هم به پشت سرشان بیاندازند و جنایات خود در منطقه و جهان را مشاهده کنند.

بیدی گفت: حادثه دلخراش فرانسه، برخلاف تصور عده‌ای ساده‌اندیش، نشان از ضعف سیستم امنیتی کشور‌های غربی داشت.

بیدی ادامه داد: انگار آنهایی که فریاد حقوق بشرشان گوش جهانیان را کر کرده است فقط فرنگی‌ها و مدرنیته‌های غربی را در لیست انسان‌ها قرار داده اند و به اعتقاد آنها مابقی انسان‌های بی‌گناهی که هرروزه در جهان به خاطر منافع ننگین آمریکا و اسرائیل و هم پیمانانشان کشته می‌شوند، دچار مشیت الهی شده‌اند.

عضو کمیسیون خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان یادآور شد: داعشی که امروز در فرانسه به عملیات‌های تروریستی می‌پردازد دست پرورده همین اوباش‌های مستکبر است که نگران خط اتوی کت و کرواتشان هستند. کسانی که مسبب جنایت‌های پی‌درپی لبنان و سوریه و عراق و مردم مظلوم یمن هستند.

بیدی با اشاره به واکنش کلینتون در رابطه با حوادث فرانسه، اضافه کرد: بهتر است خانم کلینتون به جای دعا کردن برای پاریس برای خود دعا کند که جایگاه ابدی‌اش دوزخ است. سکوت جهانیان و سران غرب در برابر جنایات اخیر در لبنان گناهی نابخشودنی است که متاسفانه از سوی مسئولین جمهوری اسلامی هم این تبعیض صورت گرفت و در اهم و مهم قرار دادن جنایات، پس از 48 ساعت پیام برای مردم مظلوم لبنان ارسال شد. آقای رئیس جمهور یا باید مشاورانش را عوض کند یا با تدبیر بیشتری وارد عمل شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اندیشه بهار هرگز و هرگز طعم شکست را نخواهد چشید...