فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



دولتمردان، به سینمای مقاومت بودجه ندهند، باید جور دیگری قضیه را جمع کنند


عباس لاجوردی، کارگردان فیلم « جشن تولد » که برای اکران این فیلم در هم اندیشی سینما انقلاب به حوزه هنری آمده بود در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم درباره ی بازخورد های مردم پس از دیدن این فیلم گفت: مردم این فیلم را دوست داشتند و بسیاری از آن هایی که نگاهشان با جبهه مقاومت هم سو نبوده است، پس از دیدن این فیلم به من گفتند که باید در سوریه کمک شود. در حقیقت آن ها پس از دیدن این فیلم نگاهشان عوض شد و این نگاه مردم است. بسیاری از مردم با آن ارتباط برقرار کردند و مهم این است.

وی ادامه داد : یک عده ای شیطنت کردند و نوشتند که در هنگام اکران این فیلم در برج میلاد، مردم خندیده اند در حالی که اصلا این گونه نبود. امیدوارم مسئولان این کشور در حد آقای جنتی و روحانی به این ژانر فیلم بودجه اختصاص بدهند و در غیر این صورت باید دو سال دیگر چندین برابر سرمایه هزینه کنند تا قضیه را جمع کنند.

وی درباره ی لزوم استفاده از قالب سینمای داستانی برای این ژانر گفت:  هر کس سینمای مستند را نگاه نمی کند و عده ای دنبال فیلم داستانی هستند. من تلاش کردم که هر آن چه که در آن جا دیدم را بیاورم و این قابل توجه است. من هر دو کار مستند و داستانی ام درباره ی سوریه را ترجیح می دهم قطعا کار مستند ساده تر است اما کار داستانی نیز ویژگی های خود را دارد. باید بگویم که مسئولان باید برای رفع مشکل مالی انجام چنین کاری به سراغ ما بیایند نه این که ما به سراغ آن ها برویم. من نمی‌گویم چرا سراغ من نیامدید؟ من می گویم که چرا سراغ حاتمی‌کیا نرفتید؟ چرا سراغ مهدویان نرفتید؟ قطعا قدم های بعدی برای پیش برد این گفتمان سینمایی این است که بودجه بیاورند تا کارگردان ها بتواند با آسودگی بیش تری کار کنند. اگر غیر از این باشد نباید کسی بیاید و از من راجع به فیلم سوال بپرسد. هر زمان که بودجه آوردید آن وقت می توانید از کارگردان یا سایر عوامل فیلم درباره ی کیفیت اثر سوال بپرسید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آشپزخانه پیش ساخته جمع و جور