واکنش کاربران فضای مجازی به شهادت شیخ باقر النمر


عربستان سعودی در اقدامی 47 نفر از مخالفان خود از جمله آیت الله برجسته شیعه را اعدام کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نظر می رسد که دولت عربستان تصمیم گرفته تا سال جدید میلادی را با انتشار اخباری تلخ و وحشیانه آغاز کند، عربستان سعودی به تازگی از اعدام 47 نفر خبر داد، افرادی که طبق ادعای این دولت به گروه های تروریستی وابسته بوده اند. شبکه المیادین در خبری فوری اعلام کرد که شیخ نمر باقر النمر در میان افراد اعدام شده توسط دولت عربستان است.

با این که افراد بسیاری در تلاش بودند تا از اجرای این حکم جلوگیری کنند اما سعودی ها بدون توجه به هیچ تلاشی آیت الله نمر باقر النمر را اعدام کردند. حکمی که هنوز معلوم نیست به چه شکلی اجرا شده است، با شمشیر یا با گلوله.

این شبکه به نقل از برادر آیت الله نمر اعلام کرد: امیدواریم واکنشها در سطح این حادثه فجیع و دردناک باشد و از اقدامات مسالمت آمیز فراتر نرود.

کاربران شبکه های اجتماعی هم با انتشار پست ها و تصاویری از شیخ نمر این اقدام وحشیانه را محکوم کردند.

محسن رضایی در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی نوشت:

عربستانی ها دچار جنون شده اند

شیخ نمر و شیخ زكزاكی > تسویه حساب مذهبی بدست وهابیان و آل سعود زشت ترین نسل كشی تاریخ است كه در حال وقوع می باشد؛ نوعی جنون مشابه هیتلر و مغول به دست تكفیریها و اربابان آنها دست داده است.

آقای اوباما > رفقا و دوستان شما در فلسطین و یمن و عربستان و نیجریه چیزی برای آبرو و حیثیت حقوق بشری و آزادی باقی نگذاشتند روزی خواهد رسید این ظلم و ستم و دیكتاتوری بر افراد بیگناه یقه شما و آمریكا را خواهد گرفت از انتقام الهی راه فراری نیست.بترسید و به این جنایات پایان دهید.

محسن رضایی12 دی ماه 94

واکنش کاربران فضای مجازی به اعدام شیخ باقر النمر  شهاب مرادی نیز با انتشار تصویری گفت:

سلام#شهید #شیخ #نمر⭕️ ولاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَبا تسلیت و تبریك شهادت و تعزیتسخنی حق:بوسه بر قبر پیمبر ممنوع!بوسه بر پنجه ى شیطان مشروع!

چهره منحوسان آل سعود!ننگ بر زشتی قاموس شمادین فروشان هم آواز جهودزود باشد كه بگیرد ناگاهشعله در خرمن سالوس شما

گوشتان هست اگر، گوش كنید:بغض شب می تركددر سحرگاه قیامآل اسلام به پا می خیزدو فرو می میردآخرین پِت پِت فانوس شماسیدحسن حسینی/ همصدا با حَلقِ اسماعیل

واکنش کاربران فضای مجازی به اعدام شیخ باقر النمر

حمید رسای نماینده مجلس مردم تهران نیز گفت:

#شیخ_نمرآل سقوط شیخ النمر را به شهادت رساند.امام خمینی: کعبه احترامش پیش ما تنها نیست، پیش مسلمین تنها نیست؛ کعبه را همه ملل محترم می‌شمرند؛ همه مللی که به دین [اعتقاد] دارند. کعبه، کعبه‌ای است که از زمان اول خلقت بوده است و همه انبیا در او خدمتگزار بوده‌اند. شکستن کعبه مسئله‌ای نیست که بشود ازش همین طوری گذشت. اگر ما از مسئله قدس بگذریم، اگر ما از صدام بگذریم، اگر ما از همه کسانی که به ما بدی کردند بگذریم، نمی‌توانیم [از] مسئله حجاز بگذریم.مسئله حجاز یک باب دیگری است، غیر [مسائل‌] دیگران شاالله با آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان، به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.این روزها و با جنایات آل سعود در بحرین، یمن، سوریه، عراق، نیجریه و اکنون به شهادت رساندن علمای شیعی عربستان، بسیاری که راز این بیانات امام پس از حج خونین را نفهمیده بودند، به عمق خباثت این حکومت ظالم و خبیث پی می برند.انالله و انا الیه راجعون.

واکنش کاربران فضای مجازی به اعدام شیخ باقر النمر سایر کاربران فضای مجازی نیز با انتشار تصاویری از شیخ باقر آلنمر همدردی خود را با شهادت او نشان دادند.واکنش کاربران فضای مجازی به اعدام شیخ باقر النمر واکنش کاربران فضای مجازی به اعدام شیخ باقر النمر واکنش کاربران فضای مجازی به اعدام شیخ باقر النمر واکنش کاربران فضای مجازی به اعدام شیخ باقر النمر واکنش کاربران فضای مجازی به اعدام شیخ باقر النمر واکنش کاربران فضای مجازی به اعدام شیخ باقر النمر برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
توصیه امام باقر به کاربران فضای مجازی