علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ممانعت از ۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی اهر


محمد اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای اعمال قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، احکام قلع و قمع ۶ مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان اهر اجراء و به حالت اولیه برگشت.

وی افزود: همچنین در سال جاری، اکیپ دهگردشی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اهر در گشت های روزانه خود به تعداد ۶۵ مورد اخطار توقف عملیات احداث بنا و خاکبرداری را گزارش کرده اند که از این تعداد ۲۶ مورد مربوط به توقف عملیات و اعاده به حالت اولیه، ۲۳ مورد تشکیل پرونده و طرح دعوی از طریق مراجع قضایی و ۱۶ مورد در دست اقدام و معرفی به دادگاه است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر گفت: اداره امور اراضی با همکاری اکیپ تشکیل شده با سایر ادارات تعداد ۴۵۷ مورد ساخت و سازهای واقع در حریم و خارج از حریم را شناسایی کرده که برای ۳۲ مورد آن در حال تشکیل پرونده برای طرح دعوی هستیم.

وی تصریح کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اهر علاوه بر این اقدامات و جهت آگاهی آحاد مردم اقدام به ۱۴ مورد دیوارنویسی در معابرعمومی، اجرای کلاس های آموزشی توسط کارشناسان پهنه و توزیع اطلاعیه پیش آگاهی برای کشاورزان کرده است.

اسدی در پایان اظهار داشت: هرگونه اقدامی که مانع از بهره برداری و استمرار کشاورزی در اراضی زراعی و باغی شود و به طور غیرمجاز اقدام به تغییر کاربری کند، جرم محسوب شده و تحت تعقیب کیفری قرار خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
بچه های زراعی باغی