سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ تشخیص امن بودن وب سایت ها با یک کلیک


آی تی آموزی/ تشخیص امن بودن وب سایت ها با یک کلیک

این روز ها سایت ها و وبلاگ های آلوده روز به روز بیشتر می شوند و باید مراقب امنیت اطلاعات خود باشیم.

باشگاه خبرنگاران/ این روز ها سایت ها و وبلاگ های آلوده روز به روز بیشتر می شوند و باید مراقب امنیت اطلاعات خود باشیم.

ممکن است با ورود به یکی از همین سایت های آلوده همه اطلاعات سیستم‎‌تان در معرض خطر قرار گیرند، پس چرا با اطمینان خاطر وارد یک سایت نشویم؟

به نظر شما چگونه می توان از امن بودن وب سایت ها مطلع شد؟ شاید نرم افزار های امنیتی که بر روی سیستم عامل نصب می شوند. در این مطلب قصد داریم یک افزونه عالی و محبوب برای مرورگر گوگل کروم و فایرفاکس معرفی کنیم تا بعد از نصب آن، با خیال راحت به وب گردی در دنیای مجازی بپردازید.

WOT افزونه ای است که با نصب بر روی مرورگر می تواند امنیت وب سایت ها را گزارش دهد. روش کار این افزونه بر اساس امتیاز کاربران می باشد به طوری که کاربران می توانند به سایت هایی که روزانه مراجعه می کنند امتیاز دهند.

ممکن است شما وارد سایتی شده باشید که مطلب مفیدی ندارد به راحتی با استفاده از این افزونه و یا ورود به سایت اصلی می توانید جفنگ بودن سایت مورد نظر را گزارش دهید تا مراجعه کنندگان دیگر از این موضوع مطلع شوند.

بعد از نصب WOT آیکون کوچکی در بالای مرورگر ظاهر می شود که با با ورود به سایت های مختلف تغییر رنگ می دهد.رنگ سبز نشان از امنیت وب سایت مورد نظر دارد و رنگ قرمز یعنی سایت وارد شده نا امن است
.

حتی زمانی که از طریق موتور جستجوهایی مانند گوگل و بینگ دنبال چیزی می گردید، سایت هایی که در نتایج ظاهر می شوند با علامت های قرمز، نارنجی، سبز و یا سفید تفکیک می شوند و به راحتی می توان قبل از وارد شدن به سایتی که قصد ورود به آن را دارید اطلاعات امنیتی آن را بدست آورید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تشخیص وب سایت امن - مرکزش