بهترین گزینه برای شهرداری انتخاب شد


شهرخبر: آيت‌الله سيد يوسف طباطبايی نژاد پیش از ظهر شنبه در مراسم معارفه شهردار اصفهان با بیان اینکه بهتر بود آئین تودیع شهردار سابق اصفهان نیز همزمان با آئین معارفه شهردار برگزار می‌شد، اظهار داشت: هر کسی ممکن است از نظر برخی‌ها خوشایند نباشد که سرکار باشد اما باید از فعالیت‌های او در زمان خدمت قدردانی کرد.

وی در ادامه با بیان اینک سقائیان‌نژاد، شهردار سابق اصفهان حدود ۱۵ سال به عنوان استاد دانشگاه و حدود ۱۲ سال به عنوان شهردار در شهر اصفهان فعالیت داشته است، افزود: از این رو به نوبه خودم از فعالیت‌های وی تشکر و اذعان می‌کنم که خود وی کوچکترین اشکال خیانتی نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در ادامه با اشاره حضور ۱۳ ساله خود در استان اصفهان گفت: در این راستا باید یادآور شوم که در این بازه زمانی فعالیت‌های تمام مسئولان استان را رصد می‌کنم و هر هفته یکبار نیز رئیس اداره اطلاعات برای ارائه گزارش دیداری با بنده دارد و این در حالی است که برخی اطلاعات این مقام مسئول برای من سوخته است و قبل از وی این اطلاعات را داشته‌ام.

وی با بیان اینکه مهدی جمالی‌نژاد، شهردار اصفهان انسانی سالم، متدین، زرنگ و با فضل است، افزود: در این راستا باید توجه داشت که شهردار اصفهان با توجه به قابلیت‌های خودش انتخاب شده و هیچگونه پشتوانه سیاسی ندارد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان از بین ۴۵ گزینه بهترین را انتخاب کرده‌ است، گفت: از این رو امیدواریم در دوران خدمت فعالیت‌های قابل توجهی همچون گذشته از خود به جای بگذارد.

وی در ادامه با عنوان چند نکته خطاب به شهردار اصفهان بیان داشت: باید توجه داشت که برخی کارهای خوب پایه‌گذاری شده است که باید آن کارها ادامه پیدا کند که از آن جمله می‌توان به فاز ۳ میدان امام علی (ع)، تکمیل سالن‌های اجلاس بین‌المللی و رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان پیگیری راه اندازی خط ۲ مترو اصفهان را نیز امری ضروری عنوان کرد و افزود: بر اساس اخبار رسیده یونسکو با عبور خط ۲ مترو از خیابان حافظ به خیابان سپاه و پس از آن به خمینی شهر موافقت کرده و این پروژه باید هر چه زودتر کلید بخورد.

وی توجه به درختکاری در شهر اصفهان را نیز ضروری خواند و بیان داشت: ازاین رو باید توجه داشت که کاشت چمن تاثیر بسزایی در تصفیه هوا ندارد و باید کاشت درخت در اولویت قرار گیرد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه نباید فشاری بر روی شهردار برای انتخاب معاونانش از نواحی مختلف باشد، گفت: شهردار باید با نظر شخص خود و با مشورت گرفتن از شورا و دیگر نخبگان نسبت به انتخاب معاونانش اقدام کند.

وی اضافه کرد: شهردار اصفهان باید توجه داشته باشد که در برخی بخش‌های شهرداری نیاز به تغییرات اساسی در مناطق و معاونت‌های شهرداری نیست و از این رو استفاده از نیروهای فعلی به صلاح است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه شهردار اصفهان باید در دسترس مردم باشد، افزود: این موضوعی بود که من به سقاییان نژاد اشکال داشتم.222


ویدیو مرتبط :
گزینه نهایی ریاست شهرداری تهران، مشاور اقتصادی رییس جمهور بود!