ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پایان هفته آخرین فرصت شهرداری برای واریز حق شرکت در مسابقات دوچرخه سواری


ناصر هوشیار روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اعلام اینکه تیم های حرفه ای و نیمه حرفه ای آسیا باید برای حضور در رقابت های آسیایی در سال 2016 مبلغی معادل شش هزار یورو به uci واریز کنند، اظهار کرد: در غیر این صورت از حضور این تیم ها در مسابقات بین المللی و قاره ای جلوگیری خواهد شد.
وی با اشاره به رایزنی های هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با شهرداری تبریز برای تیم داری در این رشته و موافقت رئیس سازمان ورزش این مجموعه با درخواست هیات، افزود: مسئولان ورزش شهرداری قول مساعد برای واریز حق شرکت در مسابقات را داده اند و ما از این جهت نگرانی نداریم.
هوشیار ادامه داد: فرصت واریز حق شرکت در مسابقات برای آخرین بار تا پایان هفته جاری تمدید شده که امیدواریم در این فرصت مسئولان شهرداری تبریز مبلغ شش هزار یورو را به فدراسیون جهانی دوچرخه سواری واریز کنند.
وی با تاکید بر ظرفیت های بی بدیل و وسیع دوچرخه سواری در آذربایجان و تبریز، حضور دو تیم پتروشیمی و شهرداری در رقابت های مختلف داخلی و خارجی را لازم و ضروری برشمرد و گفت: این خطه از ایران اسلامی با توجه به سرمایه های انسانی فعال در این رشته مهیج ورزشی ظرفیت داشتن بیش از دو تیم را نیز دارد.
دبیر هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی از واریز حق شرکت تیم پتروشیمی در مسابقات بین المللی خبر داد و افزود: مبلغ مربوطه چند روز پیش توسط این باشگاه به uci واریز شد.
3038/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خط پایان مسابقات دوچرخه سواری در رفسنجان