سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برقراری پروازهای فوق‌العاده کیش‌ایر همزمان با میلاد حضرت محمد (ص)


به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سادات اخوی اظهار کرد: در راستای حفظ اصل مشتری مداری و با توجه به افزایش تقاضاهایی واصله جهت مسافرت هموطنان عزیز به جزیره کیش در ایام تعطیل مربوط به میلاد نبی اکرم مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نسبت به برقراری پروازهای فوق العاده اقدام می‌کند.

وی با بیان این‌که نرخ این پروازها مصوب است، تصریح کرد: مسافران می‌توانند جهت تهیه بلیت از طریق سایت کیش‌ایر اقدام کنند، همچنین مردم می‌توانند با مراجعه به دفاتر فروش نسبت به تهیه بلیت  با نرخ مصوب اقدام کنند.

 وی با تاکید بر این‌که بر اساس بخشنامه های ابلاغی، دفاتر مسافرت هوایی و شرکت‌های چارتری حق فروش بلیت با قیمت بالاتر از نرخ مصوب را ندارند، افزود: مسافران در صورت تهیه بلیت با نرخ غیرمصوب می‌توانند مراتب را از طریق ارسال پیامک شماره 500012024 اطلاع داده تا به آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
برقراری مجدد پروازهای فرودگاه خوی