سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استیماچ: بازیکنان سپاهان نه تنها فوق‌العاده‌اند بلکه انسان‌های بزرگی هستند /مساله استقلال تمام شده


ایگور استیماچ با تشکر از استقبالی که از او در اصفهان و از سوی باشگاه سپاهان صورت گرفته است اظهار کرد: خوشحالم که سرمربی این باشگاه بزرگ می‌شوم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایگور استیماچ در نشست خبری قبل از بازی با نفت تهران گفت: مساله من با استقلال تمام شده است و آینده من با سپاهان است و در بازی فردا نمی‌خواهیم بازنده باشیم.

استیماچ: بازیکنان سپاهان نه تنها فوق‌العاده‌اند بلکه انسان‌های بزرگی هستند /مساله استقلال تمام شدهایگور استیماچ با تشکر از استقبالی که از او در اصفهان و از سوی باشگاه سپاهان صورت گرفته است اظهار کرد: خوشحالم که سرمربی این باشگاه بزرگ می‌شوم. این باشگاه هواداران خونگرمی دارد و هدف بزرگ من در این باشگاه این است که مردم و هواداران را خوشحال کنم و امیدوارم درمسیر موفقیت 11 ساله سپاهان گام بردارم که این کار برای من کار آسانی نیست چون قبل از من مربیان خوبی در این باشگاه بودند مانند بوناچیچ، کرانچار و استانکو و باید از حسین فرکی تشکر کنم که اکنون جای او نشسته‌ام و اینکه می توانیم در جام باشگاه های آسیا رقابت کنیم و باید کارهای زیادی انجام دهیم.

وی در همین رابطه افزود: تیم سپاهان در یک شرایط انتقالی است چون بازیکنان مسن زیادی داریم که بعضی از آن‌ها می‌خواهند فوتبال را کنار بگذارند و می‌خواهیم جوانان را جایگزین آن‌ها کنیم و این مرحله همیشه زمانی سخت برای مربیان است چون باید در کنار گذراندن این مرحله موفقیت‌های گذشته را نیز حفظ کند و این مسئولیت من در باشگاه سپاهان است. خوشحالم که می‌توانم با کادر مربیان سپاهان و بازیکنانی که نه تنها بازیکنان فوق العاده بلکه انسان‌های بزرگی نیز هستند کار کنم. امیدواریم فردا با حمایت یار دوازدهم تیم‌مان یعنی هواداران سپاهان این بازی را ببریم که به احتمال زیاد سخت‌ترین بازی ماست.

سرمربی جدید باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا با چشمان باز و با درنظر گرفتن تمامی مشکلات سپاهان سرمربیگری این تیم را پذیرفته است یا اینکه پس از افت تیم بهانه‌های مشکلات قبلی سپاهان را می‌آورد؟ پاسخ داد: اگر یک مربی یک باشگاه را ترک کند باید دلایل خوبی برای آن داشته باشد. شکل و ساختار ضعیف تیم سپاهان در 5-6 بازی اخیر باعث شد فرکی از سپاهان برود اما از ارتباطم با مربیان دیگر و آنالیز 20 بازی اخیر سپاهان و تیم های دیگر لیگ ایران فهمیدم که به صدر رساندن سپاهان کار آسانی نیست اما از طرف دیگر ما در جمع 8 تیم شانس قهرمانی داریم و در جام باشگاه‌های آسیا نیز حضور خواهیم داشت. اینکه همیشه اول باشید ممکن نیست. اما با توجه به بازی‌های نیم فصل اول مهم‌ترین چیزی که برای من به عنوان سرمربی اهمیت دارد این است که تا نیم فصل زنده بمانیم و بعد در ماه ژانویه تیم را طوری که می‌خواهم آماده کنم تا در نیم فصل دوم به قهرمانی نزدیک شویم.

استیماچ در رابطه با اینکه ترکیب فعلی تیم سپاهان با نظر سرمربی قبلی بسته شده و نظر او در این کار دخیل نبوده افزود: این موضوع یک نقطه منفی است که وقتی سرمربیگیری تیمی را به عهده می گیرید تیمی است که شما آماده نکرده‌اید و انتخاب نفر دیگری بوده اما باید بگویم نمی‌توانم گریه کنم و متاسف باشم چون سپاهان بازیکنانی عالی دارد و مسئولیت من در این زمان استفاده کردن از آن‌ها با توجه به ظرفیت‌ها و کیفیت‌شان است تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم و در لیگ برتر فاصله را با استقلال کمک کنیم.

وی در رابطه با انتظار هواداران سپاهان تصریح کرد: در فوتبال امروز دفاع کردن و پس از آن ضد حمله زدن آسان‌تر است اما من به خاطر هواداران سپاهان و انتظارشان این امکان را ندارم. هواداران از ما انتظار دارند که حمله کنیم و فشار آوریم و برای هر توپی بجنگیم. آن‌ها از ما می‌خواهند در نیمه زمین حریف کار کنیم. تقریبا همه تیم‌هایی که مقابل سپاهان به میدان می آیند به فکر ضدحمله‌اند اما ما بازیکنانی با تجربه داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

استیماچ در همین رابطه افزود: امروز سر تمرین خوشحال بودم که هواداران حضور پیدا کردند و اسم بازیکنان را می‌خواندند. دقیقا مشابه حال و هوای شهر مادری من و این انرژی مثبت از سکوها به زمین می‌رسید. از تمام هواداران سپاهان دعوت می‌کنم که دربازی فردا دوازدهمین یار ما باشد.

سرمربی جدید باشگاه سپاهان در رابطه با استفاده از محرم نویدکیا درکادر فنی تیم گفت: نویدکیا اسطوره باشگاه سپاهان است و با توجه به سن و همه آسیب‌دیدگی‌هایش و البته تاثیر او روی هواداران باید مطابق ظرفیت‌هایش از او بهترین استفاده را بکنیم. نه تنها در زمین بلکه خارج زمین. اگر او روزی تصمیم به کنار گذاشتن فوتبال بگیرد به او برای اضافه شدن به تیم و مربیگری پیشنهاد خواهم کرد.

استیماچ در رابطه با مذاکراتش با باشگاه سپاهان و همچنین مذاکرات قبل از فصل با باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با مدیران سپاهان داشتیم شفاف در رابطه با مسائل سپاهان گفت‌وگو کردیم. در نیم ساعتی که به مذاکره گذشت 25 دقیقه در رابطه با فوتبال و 5 دقیقه در رابطه با مسایل مالی صحبت کردیم. استقلال نیز باشگاه بزرگی است اما به اندازه سپاهان موفق نبوده، من 4 روز در تهران بودم و از مسئولین استقلال تشکر می‌کنم اما آن‌ها به اندازه کافی برای همکاری با من تمایل نشان ندادند. مساله استقلال تمام شده و آینده من با سپاهان است.

علیرضا منصوریان به علت تاخیر در پرواز به کنفرانس خبری قبل از بازی نرسید.


ویدیو مرتبط :
سلفی بازیکنان سپاهان بعد گل به استقلال$محمود تبار