ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هزینه کادر فنی سپاهان فاش شد!


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 15:08

هزینه کادر فنی سپاهان فاش شد!

ورزش سه/ سرمربی سپاهانی ها که به همراه دستیار خود از این تیم کنار رفته است، رقمی در 2 میلیارد تومان برای این تیم هزینه داشته است.
حسین فرکی که دومین مربی گران قیمت لیگ برتر محسوب می شود با رقم یک میلیارد و 200 میلیون تومان، قرارداد سنگینی با سپاهان بسته، قراردادی که البته با توجه به قهرمانی اودر دو فصل گذشته چندان هم غیرمنطقی نیست. جالب اینکه فرکی در صورت قهرمانی در لیگ، جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نزدیک به دو سوم این مبلغ را نیز به عنوان پاداش دریافت می‌کرده است.
بنابر آنچه در سایت سازمان لیگ منتشر شده است، علاوه بر فرکی، احمد سجادی نیز با 4.000.000.000به عنوان گرانترین مربی دروازه بان های لیگ کار می‌کرده است. جالب اینکه سجادی که البته یار غار فرکی است و پست سازمانی‌اش دستیار اولی نیست تقریبا بیشتر از همه دستیار اول‌های لیگ حقوق می‌گیرد. حال آنکه وظیفه او مربی گلرهاست که امکان ندارد در هیچ جای دنیا مربی گلری بیشتر از دستیار اول‌ها پول بگیرد.
در کادرفنی سپاهان ابوالقاسم زاغی نژاد با 1.100.000.000 ریال، مجید بصیرت با 1.300.000.000 ریال و علی صالح نیا نیز با 1.100.000.000 ریال دیگر مربیان این تیم بودند و در مجموع می توان گفت 19.500.000.000 ریال هزینه ای بود که نیمکت سپاهانی ها از ابتدای فصل برای آنها دربر داشته است. سپاهان که از مشکلات مالی نیز رنج می‌برد، برای استخدام مربی جدید شرایط چندان مناسبی ندارد اما در هر صورت آنها باید دوباره هزینه‌ای گزاف را متحمل شوند.
نکته اینکه یحیی گل‌محمدی با 50 میلیون بیشتر از فرکی گران‌ترین مربی ایرانی لیگ است. دراگان اسکوچیچ نیز 450 هزار دلار به عنوان گرانترین مربی لیگ برتری محسوب می شود. هنوز کسی نمی‌داند که آیا مربی جدید سپاهان با چه رقمی راهی این تیم اصفهانی می‌شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
معرفی کادر فنی و بازیکنان سپاهان در فصل جدید