ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حضور ۴ تیم ایرانی در مسابقات/ حضور یزدانی، اسماعیل‌پور و قاسمی در ترکیب بیمه رازی


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با حضور 12 تیم خارجی و 4 تیم‌ داخلی روزهای 5 و 6 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود که تیم‌های بیمه رازی، ستارگان ساری، شهرداری همدان و گروه ساختمانی کفایتی مشهد برای حضور در دومین دوره رقابت‌های لیگ جهانی کشتی آزاد با کشتی‌گیران خود قرارداد امضاء کردند.

هادی حبیبی رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی اعلام کرد: کشتی‌گیران پس از ثبت قرارداد آزمایش تست سلامت دادند و پس از بررسی این آزمایش اجازه حضور در این رقابت‌ها را خواهند داشت.

* حضور یزدانی، اسماعیل‌پور و قاسمی در ترکیب بیمه رازی

رضا یزدانی، مسعود اسماعیل‌پور و کمیل قاسمی کشتی‌گیران ملی‌پوش با تیم بیمه رازی برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه های جهان قرارداد امضاء کردند.

رضا یزدانی دارنده دو مدال طلا و دو برنز جهان، مسعود اسماعیل‌پور دارنده مدال نقره و برنز جهان و کمیل قاسمی دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان به ترتیب در اوزان 97، 65 و 125 کیلوگرم با تیم بیمه رازی برای حضور در این رقابت‌ها قرارداد امضاء کردند.

انتهای پیام/آ


ویدیو مرتبط :
خجالت علی دایی از حضور در ترکیب تیم ستارگان