ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال دختران جوان از پنجشنبه


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نهمین اردوی تیم ملی والیبال جوانان دختر که از یکشنبه 15 فروردین ماه در کمپ ملی والیبال بانوان (چمران) در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شده بود، شب گذشته (یکشنبه شب) به پایان رسید.

تمرینات این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان شامل بدنسازی (هوازی و بی هوازی) دو جلسه، توپی 8 جلسه و وزنه سه جلسه بود که در مدت هشت روز اردو در دو نوبت صبح (10 تا 12) و عصر (17 تا 19) پیگیری شد. همچنین دو جلسه استراحت در عصر روزهای سه شنبه 17 فروردین و جمعه 20 فروردین ماه نیز در برنامه تمرینی وجود داشت.

مریم موسوی، زهرا یوسفی، زهرا بلاغی، هانیه لرستانی، سوگند سلیم، مائده محمدی، زهرا قنواتی، محدثه مشتاقی، فاطمه عنایت، هانیه براتی، سارا نظری، زهرا باقری، آی تک سلامت، رعنا یوسفی، سوگند حق پرست، نگین شیرتری، معصومه اسماعیلی، فاطمه سلگی، حنانه کرمی، مونا آشفته، پرنیا خسروی و فاطمه قنبری 22 بازیکن شرکت کننده در نهمین اردوی تیم ملی والیبال جوانان دختر بودند.

اردوی بعدی تیم ملی والیبال جوانان دختر از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز می شود که اسامی بازیکنان دعوتی به زودی از سوی فریبا صادقی سرمربی این تیم اعلام خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان دختر خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا که از دوم تا دهم مردادماه به میزبانی تایلند برگزار می شود، آماده می کند.

در دور مقدماتی این رقابت ها 15 تیم شرکت دارند که تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم با تیم های ژاپن، هند و ماکائو همگروه است.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
آغاز سفر تیم ملی والیبال ایران