سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تبیین پیام های انقلاب اسلامی به نسل امروز ضروری است


اسعد فرهادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه فضا سازی محیطی شهر نقش مهمی در یادآوری خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی دارد گفت: ادارات و سازمان ها برای نصب بنر و آذین بندی سطح شهر با سازمان زیبا سازی شهرداری هماهنگی های لازم را به عمل آورند.
وی ضمن اعلام آمادگی برگزاری برنامه های فرهنگی ویژه دهه فجر و آغاز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ از برگزاری جشن بزرگ انقلاب و جشن قرآنی در سننندج خبر داد.
فرهادی افزود: جشن بزرگ انقلاب با مشارکت آموزش و پرورش در سالن ورزشی شهرداری در عباس آباد سنندج و جشن قرآنی در مسجد جامع سنندج برگزار می شود و در شبکه قرآن و شبکه استانی به صورت مستقیم تلوزیونی پخش می شود.
وی بر اختصاص تلویزیون شهری به بخش تصاویر ویژه انقلاب در میدان شهرداری، اختصاص نگارخانه شهرداری واقع در خیابان شهدا بر اساس تصمیم ستاد دهه فجر به نمایشگاه انقلاب و تامین اتوبوس های درون شهری در برنامه های دهه فجر بر اساس اعلام نیاز ستاد تاکید کرد.
فرهادی تهیه و نصب بنر و پوسترهای ویژه دهه فجر، برگزاری مراسم جنگ انقلاب و تجلیل از 22 کارمند نمونه شهرداری، دیدار با خانواده معظم شهدای شهرداری، همایش پیاده روی ویژه بانوان شهرداری، برگزاری جام دهه فجر و مسابقات ورزشی در مناطق و سازمان های تابعه شهرداری سنندج را از برنامه ها دهه فجر امسال عنوان کرد.
7352/1904

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تلاوت قرآن از نگاه یك قاری نسل اولی انقلاب اسلامی