دختر مهناز افشار/روز برفی ویشکا آسایش/سلفی حنیف عمران زاده/بدنسازی عابدزاده+تصاویر


اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر و رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال تصویری را هنگام تمرین بدنسازی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است و نشان داده عقاب آسیا همچنان قدرتمند و حاضر در صحنه های ورزشی است.

تهران جیم...

جواد کاظمیان فوتبالیست قرمز پوش کشورمان در صفحه اینستاگرام خود ترس خود را از گرگ های در پوست میش بیان کرد.

ندارم وحشتی از یوزو و ببر و حمله شیران از آن گرگی که می پوشد لباس میش می ترسم

عباس غزالی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون عکس بدون شرحی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که لک لکی را بر فراز چراغ بی جان خیابان نشان می دهد.

دکتر واعظی وزیر ارتباطات در اینستاگرام دو پست آخر خود را به پاسخ دادن به مشکلات کاربران که در کامنت مطرح کرده اند اختصاص داده است.

پس از بازگشت از سفر عراق، مطالعه ای از نظرات و کامنتهای شما عزیزان داشتم و لازم دیدم تا به چند گلایه جدی از وضعیت اینترنت، که توسط شما دوستان خوب مطرح شده بود، رسیدگی کنم. به همین دلیل عصر روز گذشته جلسه ای فوری با متولیان این موضوعات داشتم كه نتایج را برای استحضار دوستان عزیز و کاربران و ملت شریف اعلام می كنم: 1-در خصوص قطع ارتباطات بین الملل و ایجاد برخی اختلالات، كه کاملاٌ ناخواسته و خارج از حوزه نظارت کشور بوده است، باید بگویم که با وجود آنکه تدابیر لازم در این خصوص از قبل دیده شده بود، اما متاسفانه همزمانی قطع ارتباط در سه مسیر پرترافیك به صورت همزمان، شرایط بدی رقم زده شد. چرا که ارتباطات بین الملل کشور از طریق درگاه های متعدد در نقاط مختلف مرزی برقرارمی شود، تا هنگام بروزبرخی حوادث و اختلال در یک مسیر، جریان ارتباط از مسیر ها و درگاههای دیگر تامین و پشتیبانی شود. اما همزمانی سه مسیر کمی کار را سخت تر کرده بود. اما با تلاش همکاران در روزهای گذشته یكی از مسیرهای دریایی به طور کامل تعمیر و به مدار بازگشته و باعث بهبود جدی كیفیت سرویس در کشور شده است. همچنین با اپراتورهای مسئول در تركیه نیز مذاكره جدی شده است تا حفاظت از مسیر فیبر نوری از حملات تروریستی نیز در دستور كار قرار دهند و ممارست خوبی نیز در این میان از طرف تركیه ملاحظه می شود. 2-در خصوص اختلال UDP متاسفانه عده ای سودجو به بهانه فروش UPN و یا قاچاق ترافیك صوت بین الملل از الگوریتم های پیچیده ای برای ایجاد تونل استفاده می كنند و برای مقابله با این رفتار نامناسب، طبیعتاً انسدادهایی صورت می گیرد كه برخی اوقات موجب تداخلاتی روی سایر سرویس ها می گردد. همكاران بنده اعلام نمودند كه جلساتی را با طرفداران بازیهای رایانه ای، كه از طریق همین صفحه اعتراضاتی را اعلام كرده بودند، برگزار و اعتقاد داشتند كه این اختلالات ناخواسته به حداقل رسیده است. در این خصوص مقرر شد؛ از این پس اگر مجدداٌ دوستان عزیز اختلالی را مشاهده نمودند آن را به همراه مستندات لازم از آن اختلال از طریق همین صفحه به بنده گزارش دهند تا جلساتی برگزار و به سرعت اختلال مربوطه حل و فصل و برطرف گردد. ضمن اینكه اطلاعات سودجویانی كه باعث چنین سوءاستفاده هایی هستند نیز در اختیار پلیس فتا قرار گیرد تا ضمن برخورد قانونی، از ایجاد اختلال در سرویس های روزمره مردم پیشگیری جدی به عمل آید 《《《《《《《《《《ادامه در پست بعدی》》》》》》》》》》》》》》》

《《《《《《《《《ادامه پست قبلی》》》》》》》》》 3-در خصوص سرویس پرطرفدار تلگرام مجدداً تاكید می گردد؛ محدودیتی بر روی این سرویس ایجاد نشده است و موضع وزارت ارتباطات طی مصاحبه هایی در روزهای قبل اعلام شده است. 4-در خصوص اتصال به عراق و اعتراض برخی کاربران با این مضمون؛ كه وقتی قادر به تامین اینترنت خود نیستیم چرا دنبال اتصال به عراق هستیم، به اطلاع می رساند به لحاظ فنی اتصال به كشورهای همسایه در مفهوم شبكه ای نه تنها باعث ایجاد محدودیتی برای كشور نخواهد شد، بلكه باعث افزایش كیفیت تبادلات بین دو كشور نیز می شود. اصولاً این انتقاد به لحاظ منطقی دچار اشكالاتی بوده و وارد نیست. وزارت ارتباطات نه تنها به دنبال اتصال به کشور عراق، بلكه اتصال به سایر كشورهای همسایه از جمله پاكستان، افغانستان، امارات، تركیه و ... نیز می باشد. مجدداً از اختلالاتی كه ناخواسته و به دلیل شرایط داخلی تركیه و قطع بخشهایی از فیبر نوری دریایی در طی یك ماه اخیر برای سرویس های اینترنت كاربران پیش آمده است پوزش خواسته و امیدواریم با تدابیر جدید در مقابله این نوع حوادث نیز بیش از این مقاوم باشیم.

ویشکا آسایش با عکسی از اولین برف پاییزی در اینستاگرام خود به استقبال طرفدارانش رفت.

سلام برف

برزو ارجمند عکسی را در کنار امیر جعفری و نوید محمدزاده در جشن منتقدین سینما به اشتراک گذاشت.

با نوید محمدزاده عزیز و امیر جعفری نازنین در جشن منتقدین سینما.عکس از آقای علایی

روز برفی پاییزی میهمان صفحه اینستاگرام بیژن بنفشه خواه هم شد.

و بازهم مه و بارش برف در سوهانک همین الان

حنیف عمران زاده هم قبل از تمرین در هوای برفی عکس سلفی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

تو بارون تمرین حال میده

رامبد جوان بعد از پایان سری دوم خندوانه با عکسی بدون شرح در اتاق گریم صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد.

آخرین پست صفحه اینستاگرام علی لهراسبی به سلفی پاییزی این هنرمند اختصاص دارد.

الان...

من و هوایی که عاشقشم

من پاییز و دوست دارم...

مهناز افشار با انتشار عکسی از دستان نازنین دخترش صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد و برای همه کودکان آرزوی سلامتی از درگاه خداوند داشت.

باران و هر آنچه نشانه ای از عشق خداوند است با دستان پاک و زیبای تو برای من زیباتر می شود دلبرکم...

دست دخترکم

خداوند حافظ همه کودکان باشه - آمین

گزارش از هانیه میرزاهدایتی

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫پشت صحنه رقص مایکل جکسون رضا عطاران در فیلم نهنگ عنبر2 با حضور مهناز افشار، ویشکا آسایش Reza Attaran‬‎