سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اولاند: روسیه با حمایت از اسد نمی‌تواند از اوضاع کنونی خارج شود/تا حد امکان حملات خود علیه داعش را تشدید می‌کنیم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فرانسوآ اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه طی مصاحبه‌ای جامع با شبکه رادیویی فرانس اینتر به بسیاری از موضوعات روز جهان و فرانسه پرداخت.

 

 

اولاند طی این مصاحبه خواستار اعمال فشار بر مسکو در مذاکرات سوریه شد و اعلام کرد: «روسیه با حمایت یکجانبه از بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه کاری از پیش نخواهد برد و نمی‌تواند از این اوضاع خارج شود.»

وی افزود: «من نمی‌خواهم روسیه را از راه‌حل سوریه کنار بگذارم. من به نوبه خود برای گفتن این پیام که "همه ما باید برای حصول این انتقال سیاسی متحد باشیم" به ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، به مسکو سفر کردم اما نمی‌توانم بپذیرم که همزمان با انجام مذاکرات، مردم و غیرنظامیان هدف بمباران قرار گیرند.»

 

 

رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه ضمن حمایت از حملات هوایی علیه گروه تروریستی داعش، این حملات را مؤثر و نتیجه‌بخش خواند و گفت: «فرانسه از اعضای ائتلاف ضدداعش است و از ماه‌ها پیش در قالب این ائتلاف در عراق و از چند ماه پیش نیز در سوریه مشغول به فعالیت است و به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تا آنجا که ممکن است حملات خود را تشدید خواهد کرد.»

وی ادامه داد: «این حملات مؤثر بوده‌اند و ما هم‌اکنون شاهد نتایج و تأثیرات آن هستیم که البته این نتیجه تنها به شمار قربانیان مربوط نمی‌شود و خسارات وارده بر منابع تجهیزاتی، منابع مالی، منابع نفتی، منابع تجهیزاتی و توان آموزشی این گروه را نیز در بر می‌گیرد.»

 

 

در حال تکمیل...

http://fna.ir/9Z6W6N


ویدیو مرتبط :
نیروی هوایی روسیه تشدید حملات هوایی علیه داعش در سوریه