مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



افتتاح بخش زیارتی صحن حضرت فاطمه (س) در نجف + تصاویر


بخش زیارتی صحن و شبستان حضرت زهرا(سلام الله علیها) در نجف اشرف، امروز، 11 فروردین‌ماه، در سالروز ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام افتتاح می‌شود.

به گزارش «شیعه نیوز»، فضای زیارتی صحن حضرت زهرا(سلام الله علیها) که بخشی از پروژه توسعه حرم مطهر امام علی(علیه السلام) است، تا ساعاتی دیگر با حضور «سید نزار هاشم حبل المتین»، تولیت آستان مقدس علوی افتتاح می‌شود.

بخش زیارتی صحن حضرت زهرا(سلام الله علیها) حدود 5 هزار مترمربع مساحت دارد که امروز همزمان با میلاد سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز زن افتتاح خواهد شد.

قرار است، مراسم باشکوهی با حضور مسئولان ایرانی و عراقی برای افتتاح بخش زیارتی صحن و شبستان حضرت زهرا(سلام الله علیها) برگزار شود و هم‌اکنون کار نصب و راه‌اندازی روشنایی و لوسترها این بخش به اتمام رسیده و این فضای معنوی با گل‌های طبیعی عطرآگین شده و آماده بهره‌برداری است.

حرم کنونی حضرت علی (علیه السلام) در ابعاد ۱۱۰ متر است که با بهره‌برداری از صحن و شبستان حضرت زهرا (سلام الله علیها)، این حرم مطهر گنجایش پذیرش انبوه زائران و نمازگزاران را خواهد داشت؛ صحن حضرت زهرا (سلام الله علیها) با حدود ۲۲۰ هزار متر مربع زیربنا، فضای زیارت حرم مطهر علوی را بیش از ۲۰ برابر توسعه خواهد داد.


انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
سعید عزتی - در صحن حضرت زهرا - نجف