سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرنشینان قایق صیادی گمشده چابهاری نجات یافتند


به گزارش روز دوشنبه اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، قاسم دلیر اظهار داشت: جمیل امیری و عثمان سعیدی سرنشینان قایق صیادی در محدوده 20 مایلی بندر چابهار مشغول ماهیگیری بودند که متاسفانه پس از اتمام سوخت دچار سرگردانی شدند به طوری که مراجعه نکردن آنان به خشکی 36 ساعت طول کشید.
وی ادامه داد: خانواده صیادان بعد از ناامید شدن از آمدن آنان با مراجعه به اداره کل بنادر و دریانوردی استان در خواست کمک برای پیدا کردن گمشدگانشان را کردند.
وی تصریح کرد: بلافاصله تیم جستجو با همکاری ارگان های نیروی دریابانی، نیروی دریایی سپاه و ارتش تشکیل و جستجو در مناطق مختلف دریای عمان آغاز شد.
مسئول مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: خوشبختانه بعد از جستجو و گشت زنی هشت ساعته به صورت رفت و برگشتی (الگوی بین المللی جستجو نجات دریایی آزاد) توسط این تیم، شب گذشته افراد سرگردان نجات پیدا کردند.
دلیر به صیادانی که قصد ماهیگیری در فواصل دور را دارند توصیه کرد: ضمن همراه داشتن جی پی اس، تغذیه و بنزین به صورت گروهی حرکت کنند تا در مواقع بحران بتوانند یکدیگر را نجات دهند.
وی اظهار داشت: همچنین شماره 15500 مرکز جستجو و نجات دریایی در مواقع اضطراری آماده پاسخگویی است.
7316/3042/6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نجات سرنشینان قایق مشتعل در خلیج فارس