فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کمک موسسات خیریه به دانش آموزان رودبار جنوب


به گزارش ایرنا عطا ناوکی روز شنبه در نشست هماهنگی و هم اندیشی توانمند سازی دانش آموزان بی بضاعت شهرستان رودبار جنوب افزود: با همدلی و هم اندیشی دستگاه تعلیم و تربیت و فرمانداری کارهای خوبی در راستای محرومیت زدایی از دانش آموزان بی بضاعت انجام شده است اما این فعالیت ها کافی نیست.
وی بیان کرد: با همدلی و همزبانی حرکت را آغاز و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده ایم و از کمک های خوب موسسات و بنیادهای خیریه استفاده شده است.
وی گفت: آموزش و پرورش رودبار جنوب با بیش از دو هزار و 200 معلم و 400 واحد آموزشی از جمله مدیریت های گسترده استان است لذا اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به این حوزه توجه بیشتری داشته باشد.
فرماندار رودبار جنوب، معلمان بومی را یکی از عوامل توسعه فرهنگی و ماندگاری معلمان در شهرستان دانست و بیان کرد: با رایزنی های متعدد، سهمیه از دانشگاه فرهنگیان کسب شده است که می تواند بسیار موثر باشد.
وی گفت: در پی نشست هایی که با معاونان وزارت آموزش و پرورش داشته ایم شرایط مستقل شدن آموزش و پرورش جازموریان را فراهم کرده ایم و در آینده نزدیک شاهد افتتاح این مدیریت خواهیم بود.
شهرستان رودبار جنوب 23 هزار دانش آموز دارد و بخش جازموریان این شهرستان یکی از مناطق بسیار محروم است که بیش از 54 هزار نفر جمعیت دارد.
7438/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
محرومیت دانش آموزان رودبار جنوب