علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



گلستان میزبان نمایشگاه گل و گیاه، مبلمان و خدمات شهری


مهرداد یزدی روز یكشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: استان های شركت كننده در این نمایشگاه شامل گیلان، گلستان، تهران، مازندران، فارس، مركزی، البرز و خراسان رضوی هستند.
وی گفت: از این استان ها 50 شركت فعال در حوزه گل و گیاه و صنایع وابسته، مبلمان و خدمات شهری در نمایشگاه حضور دارند.
به گفته وی، این شركت ها محصولات تولیدی خود را در حوزه های ابزارآلات باغبانی و كشاورزی، تجهیزات بوستان ها و مبلمان شهری، مجموعه بازی های پلی اتیلن بوستان های مهدهای كودك، گل های آپارتمانی، باغچه ای، درختچه های زینتی، گل و گیاهان دارویی، زیباریم و تراریم و محصولات سفالی و سرامیكی در سالن نمایشگاه به مساحت 6 هزار مترمربع برای بازدید عموم به نمایش خواهند گذاشت.
یزدی گفت: فعالیت این نمایشگاه در محل شركت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان واقع در كیلومتر 4.5 بزرگراه گرگان - آق قلا به مدت 5 روز است.
6204/1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه گل و گیاه کرج | مجسمه و هنرهای شهری