ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گنج‌زاده: استفاده از ویدیو چک، سطح لیگ را بالا می‌برد


سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم عنوان کرد: داوری‌های سوپرلیگ خوب است اما نکته قابل توجه در این مورد استفاده از ویدیوچک است. اینکه مبارزات را می‌توان با ویدیو چک بازبینی کرد باعث می‌شود تا لیگ نیز همچون رقابت‌های بین‌المللی قضاوت شود که این امر برای کاراته کشورمان بسیار خوب است و به بالاتر رفتن سطح مسابقات کمک می‌کند.

وی ادامه داد: رقابت‌های امسال با توجه به اینکه قهرمانی‌اش در فینال مشخص خواهد شد به هر صورت جذاب‌تر می‌شود، البته سوپرلیگ سال گذشته نیز بسیار جذاب‌و دیدنی بود ولی با این حال اینکه چهار تیم از مرحله مقدماتی به نیمه نهایی و فینال می‌روند قطعا مبارزات را جذاب‌تر و البته حساس‌تر می‌کند. دانشگاه‌آزاد تا به اینجای کار در صدر جدول گروه خودش قرار دارد. کلا 5 مبارزه تا کنون در سوپرلیگ داشتم که 5 مبارزه را بردم و تنها یک مساوی مقابل برادرم داشتم.

ملی‌پوش کاراته ایران در مورد وضعیت تیم ملی نیز اظهار داشت: هنوز خبری نیست و کادر فنی مشخص نشده است، البته زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور هم هنوز مشخص نیست و ظاهرا باید منتظر انتخابات فدراسیون نیز باشیم. معلوم نیست که سرپرست فدراسیون خودش به عنوان رئیس می‌ماند و یا فرد دیگری این سمت را بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
استفاده ازمین برد ایرانی تابلوروان بجای برد چینی