سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



عیدانه/ خانه تکانی میزکار


عیدانه/ خانه تکانی میزکارایران/ ماه خانه تکانی شروع شده است. حتماً به عنوان یک بانوی شاغل برنامه‌ریزی کرده اید که در کنار کار به خانه تکانی هم برسید. اما به این فکر کرده اید که محل کارتان هم نیاز به خانه تکانی دارد؟ تا کارهای منزل جدی و سخت نشده، به محل کارتان سر و سامان بدهید تا آرامش ناشی از پاکیزگی و مرتب بودن را در محل کار هم حس کنید. محیط کار شلوغ، کثیف و بی‌نظم روی کارایی شما تأثیر می‌گذارد و امکان اشتباه را بالا می‌برد. ممکن است یادداشت یا برگه مهمی را در این شلوغی گم کنید یا نتوانید سریع به پرونده و وسیله مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید. پس نگاهی دوباره به میز و اتاق کارتان بیندازید و با این کارها تمیز و مرتبش کنید:
اول از همه وسایل روی میز و گوشه و کنار اتاق‌تان را با دقت بررسی کنید. وسایلی که باید دور بریزید و مطمئن هستید به آنها نیازی ندارید جدا کنید. می‌بینید که چقدر از حجم وسایل کم می‌شود و سبک می‌شوید.
شاید خیلی چیزها به نظرتان دور ریختنی نباشند اما ببینید واقعاً به آنها نیاز دارید؟ بسیاری از وسایل فقط میزتان را شلوغ می‌کنند و حواستان را پرت. عکس‌ها و کاغذ‌های اضافه را مرتب کنید و اگر می‌توانید آنها را در کمد یا میز جداگانه‌ای مرتب بگذارید تا در مواقع لزوم به آنها دسترسی هم داشته باشید.
حالا نوبت سرو سامان دادن به وسایل باقی مانده است. بسیاری از ما اسناد و برگه‌های مهم را گم می‌کنیم، چون نمی‌دانیم آنها را کجا گذاشته‌ایم. پس دنبال یک روش جدید باشید. مثلاً پوشه‌های مختلف با رنگ‌های مشخص می‌تواند کاغذ‌های مورد نیازتان را مرتب کند. برگه‌ها را براساس زمان یا موضوع مرتب کنید تا پیدا کردن آنها راحت‌تر شود.
از برچسب‌ها هم می‌توانید کمک بگیرید. هر کدام از وسایل‌تان را با برچسب مشخص کنید و البته از برچسب‌هایی خوانا و با دوام برای این کار استفاده کنید تا بتوانید سریع وسایل یا اسنادتان را پیدا کنید.
جعبه‌های کوچک هم کاربرد زیادی دارند. می‌توانید وسایل مورد نیازتان را در این جعبه‌ها قرار دهید. چیزهایی مثل چسب، گیره‌های کاغذ، کارت‌های ویزیت و... اگر در جعبه باشند کمتر میز و کمدتان را شلوغ می‌کنند.
وسایلی را که زیاد با آنها کار دارید دم دست بگذارید تا سرعت کارتان بیشتر شود. نباید وقتی قرار است شماره مهمی را یادداشت کنید در کشوها دنبال خودکار بگردید.
لازم نیست همه اسناد کاغذی را نگه دارید. با تکنولوژی و امکانات دیجیتالی امروز می‌توانید اسناد را اسکن کرده و در رایانه‌تان نگه دارید. با این کار می‌بینید چقدر میزتان خلوت‌تر شده و چقدر راحت‌تر می‌توانید اسناد‌تان را پیدا کنید. البته یادتان باشد این اسناد در رایانه هم باید مرتب باشند و در پوشه‌هایی با نام و تاریخ مشخص نگهداری شوند.



با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایران


ویدیو مرتبط :
خانه تکانی