سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلکسی نوت 6 لوازم جانبی مشابه گلکسی اس 7 خواهد داشت


گلکسی نوت 6 لوازم جانبی مشابه گلکسی اس 7 خواهد داشتزومیت/ لوازم جانبی گلکسی نوت 6 یا هر گوشی دیگر سامسونگ از مواردی است که برای خریداران این گوشی‌های جذابیت زیادی دارد. به نظر می‌رسد لوازم جانبی ارائه شده به همراه گلکسی نوت 6 در مقایسه با گلکسی اس 7 هیچ تفاوتی نخواهد داشت و شاهد نوآوری در این زمینه از سوی سامسونگ نخواهیم بود.

هر گوشی پرچمدار سامسونگ، به همراه تعدادی لوازم جانبی ارائه می‌شوند. این لوازم جانبی از زمان معرفی گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج بسیار متنوع‌تر و در عین حال کاربردی‌تر شده‌اند. بنابر گزارش‌های جدید، گلکسی نوت ۶ نیز لوازم جانبی مشابه گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج خواهند داشت و در این زمینه شاهد نوآوری نخواهیم بود.

در لیست زیر لوازم جانبی رسمی گلکسی نوت ۶ را می‌بینید:

کیس G Grace LED Flip Wallet EF-NN930
کاور کیس G Grace Letaher EF-VN930
محافظه صفحه‌نمایش G Grace ET-FN930
کاور G Grace S View Cover[Stand]_Case EF-CN930
باتری پک G Grace Backpack[WPC1.2_3.1Ah_IP68]_Battery EB-TN930
کاور لنز P Grace Kit[Lens Cover]_ETC ET-CN930DBEGAE
کاور کیس P Grace S View Cover[Clear]_Case EF-ZN930CYEGCN
البته این لیست کامل نیست و ممکن است در آینده بر تعداد این لوازم جانبی افزوده شود. همچنین مشخص نیست که آیا کاور لنز به فروش خواهد رفت یا خیر؛ چرا که با وجود معرفی آن برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، همچنان فروش این کیس آغاز نشده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
مقایسه گلکسی نوت 5 (note5) و گلکسی اس ۶ اج پلاس (edge+)