سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



چرایی تاخیر در انتقال پیکر خونین دختر جوان به بیمارستان در حوالی میدان فاطمی


سلامت نیوز:مدیر روابط عمومی اورژانس تهران درباره تصادف خونین دختر جوانی در حوالی میدان فاطمی و علت تاخیر و عدم انتقال توسط اورژانس به بیمارستان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، بعد از ظهر روز گذشته در حوالی میدان فاطمی دختر جوانی به دلیل تصادف، دچار جراحت و خونریزی شدید می‌شود. مصدوم این تصادف تا مدت‌ها بر روی خیابان بر روی زمین افتاده بود و این در حالی است که این حادثه در نزدیکی بیمارستان سجاد اتفاق افتاده بود و مسئولان بیمارستان در انتقال وی به بیمارستان تعلل کرده بودند.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در خصوص این حادثه می‌گوید: حوالی ساعت 15:45 روز گذشته این حادثه به اورژانس اعلام می‌شود اما به دلیل اینکه حادثه در ساعات اوج ترافیک رخ داده بود، آمبولانس و نیروهای امدادی پس از 15 دقیقه به محل اعزام می‌شوند.

وی افزود: ماموران اورژانس به محض حضور در محل حادثه متوجه شدند که مصدوم توسط پرسنل بیمارستان برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شده است.

عباسی گفت: نیروهای پلیس نیز کمی بعد از نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و نیروهای امدادی و آمبولانس را تا مدتی نگه می‌دارند که اگر بیمارستان بیمار را پذیریش نکرد و یا نیاز به خدمات دیگری داشت به بیمارستان دیگری منتقل کنند که خوشبختانه مشخص شد، اقدامات درمانی به بیمار ارائه شده و وی در بیمارستان بستری می‌شود.

دکتر سید علی میردهقان، مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت در خصوص این حادثه اعلام کرده است که مصدوم به دلیل ضربه مغزی و خونریزی فوت شده است اما مسئول درمان بیمارستان سجاد به تسنیم اعلام کرده است که بیمار زنده و تحت درمان است.وضعیت بیمار در حال پیگیری است.


ویدیو مرتبط :
چاقوکشی خونین روی دختر جوان..!