علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



جانشین فرمانده سپاه ولیعصر:پیشرفت کشور در علم و فناوری ستودنی است


به گزارش ایرنا عبدالرضا حاجتی شنبه در نخستین سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت:پیشرفت سپاه طی 15 سال اخیر به برکت شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در زمینه های مختلف سیاسی فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی بی نظیر بوده است.
وی اظهار داشت:پیشرفت علمی دانشگاه های کشور در زمینه های علم هسته ای، فیزیک، شیمی و سایر رشته ها بی نظیر است و به طور یقین، تعداد دانشجویان دختر در این رشته ها از پسران بیشتر است.
سرهنگ حاجتی افزود:به عزت شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، دشمن در مقابل جوانان ایرانی تحقیر شده و اگر می دانست که از مرز شلمچه وارد شود و در برابر تندبادها قرار نگیرد تاکنون از این مرز وارد شده بود.
جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان، گفت:امام خمینی (ره) سال 57 مقابل بزرگترین قدرت های دنیا شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی سرداد و انقلاب را از جایی آغاز کرد که منطقه از نظر جغرافیای سیاسی چهارراه اقتصاد در دنیا بود.
سرهنگ حاجتی افزود:دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نیز دانشجویان مستعد، محقق، پژوهشگر، نخبه کشور را از سراسر کشور جمع کرده است و این جوانان برای آینده روشن نظام جمهوری اسلامی ایران تحصیل می کنند و این افتخاری که شهدای ما با نثار جان خویش برای جوانان ما به ارمغان آوردند.
سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر نیز در این آیین، امنیت و آرامش امروز کشور را مرهون رشادت ها و فداکاری های ایثارگران و شهدای دفاع مقدس خواند و افزود:وظیفه ما این است که شهدا و خانواده شهدا را مورد تکریم قرار دهیم .
لطف الله خواجه پور افزود:اگر امروز در ایران اسلامی امنیت و ثبات داریم، به واسطه ایثار و از خودگذشتگی جانبازان و شهدای دفاع مقدس است که در برابر هجوم دشمن ایستادگی کردند، تا تمامیت ارضی کشور جمهوری اسلامی حفظ شود.
دو شهید گمنام، سال گذشته با حضور مردم خرمشهر و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در این دانشگاه خاکسپاری شدند.7100/6125

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جانشین فرمانده کل سپاه:از جنگ با آمریکا استقبال می کنیم