سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تاکید سردار نقدی بر استمرار دشمنی آمریکا و تمرکز دشمن بر مقوله نفوذ


به گزارش ایرنا سردار «محمدرضا نقدی» عصر چهارشنبه در همایش «عاشقان ولایت» با حضور بسیجیان گرگان افزود: دشمن با شکست در این پروژه تا چهار سال دیگر باید مرگ بر آمریکا را در مجلس تحمل کند و این مسیر ادامه دارد.
وی در جمع نخبگان صالحین بسیج در شبستان امام زاده عبدالله (س) گرگان اضافه کرد: دشمن روی مسأله نفوذ خیلی تلاش کرده است، 2 میلیارد و 308 میلیون دلار در بودجه 2016آمریکا برای دموکراتیزه کردن ایران، کودتا و تغییر سیاسی در ایران تخصیص دادند که این راه نیز شکست خورد.
سردار نقدی ادامه داد: نفوذ مهمترین خطر است، باورِ اینکه دشمن خوب است یک اشتباه راهبردی است، دشمنی همانند آمریکا که تمام تاریخ آن دزدی و غارتگری اموال دیگران است و ذره‎ای از انسانیت در هیچ دوره ای ندارد قابل اعتماد نیست. هیچ پرونده ای از انسانیت در تاریخ این کشور نیست و برگی از انسانیت در تاریخ نکبت بار امریکا دیده نمی شود.
وی تصریح کرد: چگونه باید باور کنیم آمریکا آدم شده است، با خواندن چند قطعه شعر حافظ و پیام نوروزی مگر کسی آدم می‎شود؟ باید هوشیار باشیم و دشمن را بشناسیم. اگر این دشمنی را دوستی بدانیم، کار تمام است.
سردار نقدی یادآور شد: ابزار و آمادگی نیاز است، اما اینک بیشتر از آن به بصیرت نیاز است. در تشخیص مسیر حق نیز فریب دشمن را نخوریم.
وی در خصوص بصیرت اضافه کرد، بصیرت را باید از عباس بن علی (ع) فرا گیریم .وقتی برایش امان نامه آوردند، تحویل نگرفت و آنها را آدم حساب نکرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمن مانند زمان معاویه که در جنگ شکست را نزدیک می دید و مالک را در حوالی خیمه خود دید از سر تزویر و کلک وارد شد اینک نیز چنین رویه ای دارد .باید مواظب تزویر دشمن باشیم.
سردار نقدی ادامه داد: ملت ما قفس طاغوت ستمشاهی را شکست و آزاد شد اما در دنیا قفس بزرگتری به نام آمریکا وجود دارد که این را باید بشکنیم و بشریت را آزاد کنیم. این راه امام است، راهی که پیروزی در آن حتمی بوده و این وعده الهی است.
وی با اشاره به اینکه دعای مقام معظم رهبری در روز مبعث باید خیلی افراد را از خواب بیدار کند، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند ما حقایق را می‎گوئیم بعضی‎ها گوش می‎کنند، اینها نیاز به بصیرت و هوشیاری دارد چراکه راه ما راه پیروزی است شما اگر به این حرف‎ها عمل نکنید و مقاومت در مقابل استکبار نداشته باشید خداوند افراد دیگری را جایگزین خواهد کرد.
سردار نقدی ادامه داد: خدا اراده کرده مستضعفان را بر زمین حاکم کند و دشمنان را شکست دهد هرکس با انقلاب زاویه بگیرد در گروه بازنده بوده و بصیرت و بیداری راه بُرد است که باید بیدار باشیم و تا آخر راه ایستادگی کنیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که هر کسی در جنگ نرم رسالتی دارد، گفت: بسیجیان باید با بصیرت راه شهدا را ادامه دهند و فرمان رهبر معظم انقلاب را در جامعه تبیین کنند.
سردار نقدی با اشاره به شکل گیری گروه های تکفیری داعش و القاعده نیز گفت: شکل گیری این گروه ها با هدف جلوگیری از نفوذ اسلام و خشن نشان دادن این دین از سوی استکبار طرح ریزی شده است.
وی با بیان این که انسان عاقل دوست ندارد اگر کار زشتی کرد، کسی آن را ببیند، افزود: چطور می شود تمام اقدام ها و رفتارهای غیر انسانی و وحشیانه این گروه تروریستی در رسانه های خودشان پخش و نشر می شود و این نشان دهنده توطئه ای است که قصد دارند اسلام را خشن و زشت نشان دهند و جلوی نفوذ و گسترش اسلام را بگیرند.
به گفته وی، زمانی در هوستون آمریکا سه مرکز اسلامی وجود داشت، الان بعد از دو دهه تعداد این مراکز به 130 مرکز اسلامی در قلب دنیای کفر رسیده است و دشمن از این می ترسد. مسلمانان آنجا کلیساهای قدیمی را خریده و به مرکز اسلامی تبدیل می کنند
در ابتدای این مراسم دکلمه ای ازسوی فرزند شهید مدافع حرم افشین ذورقی،چهارمین شهید مدافع حرم شهر گرگان قرائت شد که سردار نقدی با اهدای لوح تقدیری از فرزند این شهید تجلیل کرد.
7333/1648*1613

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تفسیر سردار نقدی از نفوذ دشمن