ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



انتظار ندارم روس‌ها در المپیک حضور داشته باشند


به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه جهانی دوومیدانی (IAAF) یک ماه قبل و پس از گزارش کمیسیون مستقل آژانس جهانی ضد دوپینگ اعلام کرد که فعالیت‌ها و حضور دوومیدانی‌کاران روسیه به حالت تعلیق درآمده است.

«اسوین آرنه هانسن» رئیس اتحادیه دوومیدانی اروپا با اشاره به اینکه انتظار ندارد دوندگان روس‌ در المپیک 2016 حضور داشته باشند، اظهار داشت: در حال حاضر آنها در تلاش برای تحقق شرایط لازم هستند اما من واقعاً نمی‌توانم ببینم که آنها در ریو حضور داشته باشند. اولین گزارش در ماه مارس به اتحادیه جهانی دوومیدانی ارسال خواهد شد اما در حال حاضر روس‌ها باید تلاش خیلی زیادی برای حضور در المپیک به خرج بدهند.

وی ادامه داد: آنها باید یک تغییر فرهنگی داشته باشند و باید از دست کسانی که در ایجاد این شرایط نقش داشته‌اند، خلاص شوند. به هر حال مطمئن هستم که افراد خوب در روسیه با کار و تلاش زیاد به تغییر این وضعیت کمک خواهند کرد.

قرار است اتحادیه جهانی دوومیدانی روزهای 10 و 11 ژانویه برای اولین بار پس از تعلیق دوومیدانی روسیه از وضعیت پاک بودن و تغییر شرایط قبلی این کشور بازدید کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کارتون روسی با حضور «بابا یاگا» جادوگر افسانه ای روس