سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سفیر امریکا در هند:واشنگتن خواستار نقش بیشتر هند در مسائل منطقه است


به گزارش ایرنا،«ریچارد ورما» که روز سه شنبه در اتحادیه خبرنگاران خارجی در دهلی نو سخن می گفت افزود:
هند باید از نقش سنتی و محافظه کارانه خود خارج و مشارکت بیشتری در مسائل منطقه داشته باشد.
وی با اشاره به روابط امنیتی هند و امریکا تصریح کرد نیروهای دریایی 2 کشور به طور بی سابقه ای در دریاهای آزاد با هم همکاری خواهند کرد.
سفیر امریکا در دهلی نو گفت که هند و امریکا در خصوص حوادث غیر مترقبه ،امنیت خطوط دریایی و ائتلاف های منطقه همکاری بی سابقه ای دارند.
وی افزود:دهلی نو و واشنگتن با اتخاذ یک نقشه راه برای اجرای «دیدگاه استراتژیک مشترک» در مناطق آسیا ،اقیانوسیه و اقیانوس هند، یک گام مهم برداشتند.
ورما در خصوص تصمیم آمریکا برای فروش جنگنده اف - 16 به پاکستان، گفت که این جنگنده ها برای مقابله با تروریست ها به کار گرفته می شود.
وی با بیان اینکه روابط امنیتی هند و آمریکا با همکاری دیگر کشورها متفاوت است تصریح کرد همکاری 2 کشور از بخش دفاعی و صنعتی فراتر رفته است .
*آساق*267*1600

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تور هند بلیط هواپیما هند هتل هند تور لحظه آخری هند